Karoline_
Flørter med forumet
Då nærme da seg ny måned damer,august står strax for tur
Eg kjenne eg e klar for å få dinna frøknå ut,har gått over i begge svangerskapå før så har mine tvil om at dinna skal starta av seg sjøl.. har dåke begynt å merke noentiø at fødselen nærmer seg?
Eg har plutselig fått heilt ekstremt vindt i symfysen,klare så vidt å komme meg opp i badekaret..håper det betyr at hun har komt seg godt ned i bekkenet.ellers er det mye vondter langt nede,nett som at hun ligger å slår med hendene borti noe..men nå er jeg sååååå klar for å bli ferdig kjenner eg

Eg kjenne eg e klar for å få dinna frøknå ut,har gått over i begge svangerskapå før så har mine tvil om at dinna skal starta av seg sjøl.. har dåke begynt å merke noentiø at fødselen nærmer seg?
Eg har plutselig fått heilt ekstremt vindt i symfysen,klare så vidt å komme meg opp i badekaret..håper det betyr at hun har komt seg godt ned i bekkenet.ellers er det mye vondter langt nede,nett som at hun ligger å slår med hendene borti noe..men nå er jeg sååååå klar for å bli ferdig kjenner eg

kjenner endel nedpress dersom jeg går mye eller gjør noe aktivt, ellers er det en som storkoser seg enda inni der! Har ikke noen forventning at han kommer enda, så krysser fingrene at han kommer til termin. Er bare sjeleglad at han ikke kom nå denne helgen fordi det har vært altfor varmt. Både ute og inne på soverommet. Så han skal få lov til å slappe av inni der frem til temperaturen synker litt
Hatt et par kraftige menssmerter om natten, men det er vell igrunn det jeg har kjent av smerter i denne tiden.
spennende å gå og vente sånn, når som helst kan de jo komme nå

jeg ska inn på vekstkontroll på mandag pga av hun er litt stor,såå spent om de setter meg i gang neste uke eller om jeg må gå til termin..11 dager over sist,såååå spent