Str klær

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
For oss som har fått våres søte små, hvilken str brukte de ved fødsel?
Hvilken str bruker de nå samt hvor mange dager/uker er de? :)

Brukte str 50 ved fødsel (kunne sikkert brukt enda mindre og, da hun svømte i noen av klærne). Hun er nå 12 dager og bruker fortsatt str 50. De fra H&M passer best, da disse er ganske små i størrelsen :)

Brukte 50 ved fødsel, var litt stort. Han er nå 15 dager og bruker 50 enda :-)

Str 50 ved fødsel, 5 uker i dag bruker stortsett 56, noe i 50 passer enda, men skal begynne å rydde det bort nå :)

50 ved fødsel , nå er hun 19 dager og vi bruker 56 :) lang jente :)

Han passet akkurat i små 50 da han ble født, var 51 cm.
Den første pysjen med bein ble for liten etter 2 uker, og i dag har jeg lagt bort str 50 bodyer.

Nå passer 56 perfekt, og han kan bruke små 62. 4,5 uke i dag. Må visst passe på så ting ikke blir liggende ubrukt!

Brukte str 50 ved fødsel, og gjør fortsatt det nå 8 dager etter fødsel :)

Her starta vi på str 50. Frøkna er tre uker og to dager nå, og bruker fortsatt 50. Er nok ikke så lenge til vi skal opp på 56 da.

1 uke og bruker str. 50. Jeg kjøpte lite i str. 50, men måtte hamstre etter at vi kom hjem :)

50 passer fint, hun er 11 dager nå:) må nok ut å kjøpe enda mer i 50 og, for hun svømmer nesten i 56 fortsatt:p

3 uker her og svømmer i str 56 :o
Og etter tre uker med minimalt med klær er det alltid godt når noen kjøper str 50 til han ;)
Hadde fire sett før han kom og har nå 5 ihvertfall også noen pysjer :)

Her brukte hun str.50 i ganske nøyaktig 4 uker. Nå bruker hun str.56 og fortsatt noen bukser i str.50, hun har tydeligvis korte bein sånn som mora :p
Men merker det er stor variasjon i størrelser, så her må jeg måle dem mot hverandre :p

Str 50 ved fødsel, hun er 15 dager i dag og de i 50 går neeesten ikke lenger, 56 brukes også og tror det blir kun blir det snart:) Hun vokser å legger på seg:)

Størrelse 56 ved fødsel, han ble født 54cm og vi bruker fortsatt 56 (2 uker etter fødsel)

Vi startet med 56 med en gang da det meste av klær vi bruker er brukt og har krympa litt (hun var 52 cm ved fødsel) og bruker det fortsatt idag da hun er 10 dager.
Men jeg har begynt å gå igjennom klærne i 62 også i tilfelle at noe utav det er litt mindre i størrelsen og kan brukes allerede nå :)

Back
Topp