Str klær

Brukte str 50 når han ble født og passer det enda. Eneste som blir for lite er bukser/pysjer med ben. Har en del klær som er str 50/56 og de passer stort sett veldig bra, men noe er litt stort også :) 9 dager gammel idag.

32 når de brukte klær første gang (men noen uker forskjell på det), minsta bruker 32 (om bodyene har mye stretch) og 38, største 44 og litt 50. Ti uker i morgen, men tre uker etter termin.

50 ved fødsel, bruker det fortsatt 15 dager gammel, men begynner å bruke noe i 56 og

Brukte 50 ved fødsel, kunne fint brukt en str mindre også. Bruker fortsatt str 50, er bare en ule gammel :)

Fikk så vidt brukt 50 noen dager når hun ble født, men nå er vi stort sett på 62:) hun er 5 uker nå.

50 frem til nå (4 uker + 5 dager ish), men nå synes jeg at han har blitt lang, så nå bruker jeg litt 56. Det er jo noen snitt som passer bedre enn andre.

Hadde ikke kjøpt noen 50 klær, men bare arvet, så det blir koselig å begynne å bruke de klærne jeg har handlet og sett for meg :smug:

Her er vesle jenta snart fire uker og hun passer fortsatt i noe 50, men vi bruker også 56, selv om vi må brette opp i armene da.

Lillebror har blitt 2,5 uke og har brukt 56 hele tiden. Var 55 cm når han ble født, så glad jeg ikke kjøpe klær i str 50 :D Må begynne å bruke str 62 nå ser jeg!

44 ved fødsel, 50 nå (5 uker gamle).

Hun er 1 mnd idag og bruker fortsatt 50 :) måtte sende samboeren og kjøpe klær etter fødselen da jeg bare hadde en body i strl 50 :D

Hun er 1 mnd idag og bruker fortsatt 50 :) måtte sende samboeren og kjøpe klær etter fødselen da jeg bare hadde en body i strl 50 :D

Vi måtte også ut å kjøpe mer klær i 50 :p dessuten er alle gaver vi har fått i 62, så resultatet er veldig mye klær i 62, og lite i de minste størrelsene :p nå har vi begynt å bytte inn 62-gaver til andre størrelser.

Bruker fortsatt 50 her (5 uker i dag) - nærmer oss 56, kunne nok startet på mindre enn 50...

Sønnen min bruker fortsatt str 50 og er akkurat 1 mnd i dag. Men merker at bodyene begynner å bli litt korte nå, så må nok begynne å bruke body i str 56 hvert øyeblikk :-)

50 ved fødsel og 56 nå, en mnd :) Kan nok begynne å tenke på 62 og snart :)

Back
Topp