Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også Tibber! Digger at man kan se strømprisene i appen, så slipper man å sette på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen akkurat i dyreste timeneHvilket strømselskap har dere? Har dere opplevd noen problemer med dem? Pluss/minus osv?
Vi vurderer å bytte nemlig, men det er jo en jungel i å prøve å finne ut hva som er best![]()
Vi brukte 660 kwt, så det ble 6,60 kr i påslag, også månedsavgift på 19 kr.
alt et dyrt
neida, men som det er sagt over her er det å finne den med lavest månedspris, og lavest påslag. Påslag er ører som ganger seg med antall kWh du bruker, mens månedsprisen er en en gangsutgift hver måned. Ofte er det enten eller, lavere påslag og høyere engangs utgift, og omvendt. Vi bruker mye kWh i måneden (4500 kWh nå i desember), så for oss lønner det seg å heller ta billig påslag, og en avtale som kanskje har 69 kr månedspris vs høyere påslag i øre, og f.eks 39 kr måneden. Bruker du 1500 kwh vil det nok lønne seg omvendt av oss. Du kan også med fordel velge en aktør som ikke har binding, det er helt unødvendig nå, de fleste har ikke det. Om du liker å få strøm og nettleie på én regning, et jo det også noe å ta med i beregningen når du velger. Du kan også se etter erfaringer med å se strømprisen time for time i app, det savner jeg hos den vi har nå (Agva), mens tibber har vel det. Og sikkert flere.
Lite med lokketilbud da selskapene er redde for å gå i minus. Vi var f.eks kjempe heldige å heiv oss på en seks måneders fastpris avtale hos Agva i juli, men nå finnes det ikke smart å binde seg til noe 
har sjekket rundt selv da vår går ut nå i januar. Å binde seg til 200 økte kWh er bare galskap..som er tilbudet nå
Men sånn til en annen gang er jo det et godt tips å sjekke ut, ikke alle selskaper tar 1000 kr i bruddgebyr. Så en varm sommerdag kan det lønne seg å binde den for en stund fremover. Kan. Og om ikke, så kan det lønne seg å kjøpe seg ut ved bruddgebyr.
Jeg bruker nesten ikke strøm om sommeren, og de mener at prisene kan bli som i år neste vinter. Så her skal jeg ikke kjøpe meg utMen disse fine fastpris avtalene dere har gjelder så lite akkurat nå i januar![]()
har sjekket rundt selv da vår går ut nå i januar. Å binde seg til 200 økte kWh er bare galskap..som er tilbudet nå
Men sånn til en annen gang er jo det et godt tips å sjekke ut, ikke alle selskaper tar 1000 kr i bruddgebyr. Så en varm sommerdag kan det lønne seg å binde den for en stund fremover. Kan. Og om ikke, så kan det lønne seg å kjøpe seg ut ved bruddgebyr.
Men ikke akkurat nå![]()