liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
åssen støm leverandør har dere? og sånn ca hvor mye betaler dere i strøm?
og bor dere i hus eller leilighet?
og bor dere i hus eller leilighet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: reidis
ok lurer fordi en jeg kjenner betaler 5-6000 kr i strøm bor alene i leilighet og jobber for det meste hun har los..
så må kanskje ringe og klage på det der... jeg betaler selv 700 kr..
ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~
ok lurer fordi en jeg kjenner betaler 5-6000 kr i strøm bor alene i leilighet og jobber for det meste hun har los..
Leser hun av måleren sin? Ofte glemmer folk dette, og da blir strømmen ca beregnet ihht forbruk som har vært før. Kanskje de som bodde der før brukte masse strøm?
Kan og ha med isolasjon å gjøre... Masse som spiller inn desverre...
ORIGINAL: syddihodet
Vi har LOS.
Enebolig på ca 150kvm, bruker MYE strøm + vaskemaskin og tørketrommel daglig.
Bruker ha regning på mellom 2-2700 i kvartalet + nettleige hos det lokale everket.
ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~
Leser hun av måleren sin? Ofte glemmer folk dette, og da blir strømmen ca beregnet ihht forbruk som har vært før. Kanskje de som bodde der før brukte masse strøm?
Kan og ha med isolasjon å gjøre... Masse som spiller inn desverre...
isolasjon???
hun bruker nesten ikke varmeovnen. og vasker kun en gang i uken.. bodd der i 15 år, det er borettslag og de sier de ikke trenger å lese av måleren..
men jeg synes uansett det er vanvittig mye på sommeren. når hun var 3 uker på ferie...