strøm???

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
åssen støm leverandør har dere? og sånn ca hvor mye betaler dere i strøm?
og bor dere i hus eller leilighet?

dytt

Vi har LYSE...betaler rundt 6-700kr nå...men sisst vinter betalte vi rundt 15-1900kr (har nå kjøpt varmepumpe...det vil hjelpe på regningen) [:D]

dytt...

ok lurer fordi en jeg kjenner betaler 5-6000 kr i strøm bor alene i leilighet og jobber for det meste hun har los..
så må kanskje ringe og klage på det der... jeg betaler selv 700 kr..

Har sånn 1000,- i budsjett, bruker litt mere i vintermnd og en del mindre på sommern;)

dytt

Har EB nett. betaler alt mellom 900 - 2300,- kommer ann på årstiden, men da er nettleien inkludert [:)]

dytt

ORIGINAL: ~Vimsa~

norges energi[:)]

vi betaler alt fra 1700 og oppover til ne, så kommer nettleie i tilleg[:)]
men vi har sykt forbruk pga leiligheten under oss som vi leier ut bruker mye[8|]

har dere ink. strøm hos leieboer?[:-]

har los og agder energi tror jeg.. får helt normale regninger, i fjor vinter på det kaldeste var den på 3000..
Vi er flinke til å skru av lys og sånt når vi ikke er hjemme.. vi har ikke tørketrommel og vi fyrer med ved.

Ca 10 000,-kr i året. Leilighet.
Los.

Ca 5-6 tusen i kartalet, 170kvm ca...men er oppvaskmaskin og vaskemaskin, samt varmtvannstanken som utgjør de store prisene...varme har vi kun på på badene, og fyrer i peis ellers..

Vi leser av strøm hver mnd, og betaler etter det. Det er utrolig nok billigre, og vi gjør det pga av at om dem setter nes prisene i førsten av kvartalet så gjelder ikke det før neste regning. Vi har ca 900 kr mnd, pluss nettleie. Har enebolig, trur den er mellom 150-200 m2 og garasje med stue på toppen. Har innlagt vannbåren varme i både hus og garasje. Så synes det ikke er verst jeg[:)]

ORIGINAL: reidis

ok lurer fordi en jeg kjenner betaler 5-6000 kr i strøm bor alene i leilighet og jobber for det meste hun har los..

Leser hun av måleren sin? Ofte glemmer folk dette, og da blir strømmen ca beregnet ihht forbruk som har vært før. Kanskje de som bodde der før brukte masse strøm?

Kan og ha med isolasjon å gjøre... Masse som spiller inn desverre...

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Leser hun av måleren sin? Ofte glemmer folk dette, og da blir strømmen ca beregnet ihht forbruk som har vært før. Kanskje de som bodde der før brukte masse strøm?

isolasjon???
hun bruker nesten ikke varmeovnen. og vasker kun en gang i uken.. bodd der i 15 år, det er borettslag og de sier de ikke trenger å lese av måleren..
men jeg synes uansett det er vanvittig mye på sommeren. når hun var 3 uker på ferie...

bruker den lokale strømleverandøren her jeg bor. hver strømregning er på ca 6000 kr for 2 mnd bruk. bor i enebolig men fyrer med ved.

Vi har LOS.

Enebolig på ca 150kvm, bruker MYE strøm + vaskemaskin og tørketrommel daglig.
Bruker ha regning på mellom 2-2700 i kvartalet + nettleige hos det lokale everket.

ORIGINAL: syddihodet

Vi har LOS.

Enebolig på ca 150kvm, bruker MYE strøm + vaskemaskin og tørketrommel daglig.
Bruker ha regning på mellom 2-2700 i kvartalet + nettleige hos det lokale everket.

leser dere av måleren?

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

isolasjon???
hun bruker nesten ikke varmeovnen. og vasker kun en gang i uken.. bodd der i 15 år, det er borettslag og de sier de ikke trenger å lese av måleren..
men jeg synes uansett det er vanvittig mye på sommeren. når hun var 3 uker på ferie...

Isolasjon ja... Hvis ett hus/lgh er dårlig isolert bruker de mer kwh for å varme det opp...
Det var veldig masse om sommeren ja... Kan jo være at måleren hennes går feil... Det hender det. Be henne ta kontakt med netteier for å få den sjekke...

Back
Topp