Storksak stelleveske

Kaja9

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Klarer ikke å bestemme meg for stelleveske. Noen som har erfaringer med Storksak Lucinda (http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/SK4102) Storksak Elizabeth (http://www.babyshop.no/elizabeth-stelleveske-tan-brown/p/93272)? Fordeler/ulemper med disse to? Har veldig lyst på ei stelleveske av god kvalitet (skinn) som er praktisk, pen å se på og som jeg kan bruke videre etter babyperioden.

Synes begge disse er så fine at jeg vurderer å kjøpe de til tross for prisen. Har mer lyst til å bruke 2000 kr på en veske jeg blir å bruke videre enn 1000 kr på ei veske jeg ikke synes er fin og som hører til vogna ;)

Hvis noen har andre stellevesketips er de også hjertelig velkomne :)

Jeg har kjøpt en sort elizabeth og jeg er meget fornøyd. Dette er kvalitet.:) deilig mykt skinn og god størrelse.:) jeg kommer garantert til å bruke denne i mange år framover.:)

Jeg har kjøpt en sort elizabeth og jeg er meget fornøyd. Dette er kvalitet.:) deilig mykt skinn og god størrelse.:) jeg kommer garantert til å bruke denne i mange år framover.:)
Åh. Høres ut som den er nøyaktig like fin og god som jeg tror :)

De er så fine de stelleveskene fra storksak, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er verdt prisen :p
Ett godt argument for prisen er jo selvfølgelig at den kan brukes som vanlig veske i lang tid etterpå :)

De er så fine de stelleveskene fra storksak, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om de er verdt prisen :p
Ett godt argument for prisen er jo selvfølgelig at den kan brukes som vanlig veske i lang tid etterpå :)
Troooor jeg har bestemt meg for at de er verdt prisen nå, etter å ha sett på utallige andre stellevesker. Ja, helt enig :)

Har og siklet veeeldig på en Elizabeth Storksak beige veske.. men så fikk jeg tilbud om å kjøpe en veldig pent brukt i samme merke bare i grå og litt annet utseende enn den jeg hadde lyst på ... så da slo jeg til. Var liksom prisen som fikk meg veldig usikker.. men virke som helt fantastiske vesker, og definitivt en fordel at de kan brukes som vanlig veske også!

Jeg var jo så heldig å vinne en storksak her sist mnd:)
Og den er helt perfekt.
Gode løsninger, stor og behagelig:)

Jeg var jo så heldig å vinne en storksak her sist mnd:)
Og den er helt perfekt.
Gode løsninger, stor og behagelig:)
Det høres bra ut :D Føler meg litt gal som bruker så mye på en stelleveske, men håper og tror at jeg blir knallfornøyd :)

Det høres bra ut :D Føler meg litt gal som bruker så mye på en stelleveske, men håper og tror at jeg blir knallfornøyd :)
Ja jeg var veldig heldig med det:)
Man skal jo være fornøyd også da og kan man bruke den som veske senere også er det ikke så gale syns jeg.

Her er den jeg vant:

storksak-black-python-print-tote-product-1-14295600-719582962_large_flex.jpeg

Back
Topp