Storkebitt :)

En tråd i 'Oktober 2016' startet av Lemy, 18 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lemy2 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Bare av nysgjerrighet , flere her inne som har fått baby med storkebitt/ fødselsmerke? :)
    Lille mi har ett nydelig storkebitt midt i panna, ser ut som ett lite hjerte <3

2. Tiaso Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Finner ikke så bra bilde av storkebitt. Tror hun har et jordbærmerke, skal spørre på kontrollen på tirsdag om det er det er :) Det har iallfall blitt mye større og står ut, en myk blå og rød kul over ene øret.

• Liker Liker x 1
  3. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Lillegutt har mongolske flekker nederst på korsryggen, storesøster har akkurat det samme men hennes var mye sterkere som baby, så ut som store blåmerker [emoji85]

• Liker Liker x 1
  4. Dyvna81 Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Min datter hadde mongolske flekker (husker at jeg ble oppgitt da, for visste ikke hva de var) men lillegutt har ikke, ingen hudmerker hos ham.

• Liker Liker x 1
  5. FruG Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hun har i nakken :)

• Liker Liker x 1
  6. Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hun har en jordbærflekk i hodet (den ligner og kjennes (ut som) for øvrig på en blåkul, så må alltid påpeke at det er en jordbærflekk).
    Hun har også en stor flekk på ryggen som vi skal få undersøkt på sykehuset over jul.

7. Lemy2 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Mi har både i nakken og pannen :)

• Liker Liker x 1
  8. Lemy2 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

ImageUploadedByBV Forum1482133582.848172.jpg Ada hadde ikke vært Ada uten :)
    Her er hun kanskje 2 uker, har bleket litt..

Men blir veldig synlig når vi blir sint :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Alketa Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ August 2018 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Min har i panne og nakke, har også jordbærflekk. Synes storkebittet kanskje har bleket noe.

10. Lemy2 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Samme som mi da:) synes det er så fint! Men ser det har bleket en del på henne også :)

11. Vallemor Blir kjent med forumet

Mi har et lite på øyelokket [emoji4]

12. Love Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ♡Julekulene 2021♡

Det har min også, også har hun litt over det høyre øyet. Det er stort sett borte nå kommer frem når hun blir varm...
    Eldstejenta har i nakken :)

13. PengNien Flørter med forumet

Min har et lite 6-tall eller en "G" mellom øyenbrynene som bare syns når han blir sinna eller tar i...

14. Kaja.T Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Min har svakt storkebitt i panna og i nakken. Blir sterkere når hun gråter her også. :)

15. Babyynr4 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Samme med vår mellomste. Så ut Som store blåmerker. Men nr 3 har ingen flekker/merker

16. Babyynr4 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Samme her

17. Ellie81 Flørter med forumet

Nakken. Samme hadde storebror :)

18. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hvor var de?
    Føler det er vanlig med nederst på korsryggen og ser jo forferdelig ut der, begge har der samt at snuppa hadde et lite merke ved ankelen

19. Kjøttmeis Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Største har litt i pannen, minste har innerst på høyre øyelokk. Hun har også et hemangiom (jordbærflekk) på overarmen.

20. Babyynr4 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hun hadde også ved korsryggen og helt ned til rompa. Så ut som blå merker. Følte nesten jeg måtte forklare på baby svømming at det ikke var blåmerker hehe , tilfelle folk skulle lure.
    De er borte nå , hun er 17 mnd.
    Ser foreløpig ingenting på lillebror

Del denne siden