Storkebitt :)

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Bare av nysgjerrighet , flere her inne som har fått baby med storkebitt/ fødselsmerke? :)
Lille mi har ett nydelig storkebitt midt i panna, ser ut som ett lite hjerte <3
 
Finner ikke så bra bilde av storkebitt. Tror hun har et jordbærmerke, skal spørre på kontrollen på tirsdag om det er det er :) Det har iallfall blitt mye større og står ut, en myk blå og rød kul over ene øret.
 
Lillegutt har mongolske flekker nederst på korsryggen, storesøster har akkurat det samme men hennes var mye sterkere som baby, så ut som store blåmerker [emoji85]
 
Min datter hadde mongolske flekker (husker at jeg ble oppgitt da, for visste ikke hva de var) men lillegutt har ikke, ingen hudmerker hos ham.
 
Hun har en jordbærflekk i hodet (den ligner og kjennes (ut som) for øvrig på en blåkul, så må alltid påpeke at det er en jordbærflekk).
Hun har også en stor flekk på ryggen som vi skal få undersøkt på sykehuset over jul.
 
ImageUploadedByBV Forum1482133582.848172.jpgAda hadde ikke vært Ada uten :)
Her er hun kanskje 2 uker, har bleket litt..

Men blir veldig synlig når vi blir sint :D
 
Min har i panne og nakke, har også jordbærflekk. Synes storkebittet kanskje har bleket noe.
 
Bare av nysgjerrighet , flere her inne som har fått baby med storkebitt/ fødselsmerke? :)
Lille mi har ett nydelig storkebitt midt i panna, ser ut som ett lite hjerte <3
Det har min også, også har hun litt over det høyre øyet. Det er stort sett borte nå kommer frem når hun blir varm...
Eldstejenta har i nakken :)
 
Min har et lite 6-tall eller en "G" mellom øyenbrynene som bare syns når han blir sinna eller tar i...
 
Min har svakt storkebitt i panna og i nakken. Blir sterkere når hun gråter her også. :)
 
Lillegutt har mongolske flekker nederst på korsryggen, storesøster har akkurat det samme men hennes var mye sterkere som baby, så ut som store blåmerker [emoji85]

Samme med vår mellomste. Så ut Som store blåmerker. Men nr 3 har ingen flekker/merker
 
Samme med vår mellomste. Så ut Som store blåmerker. Men nr 3 har ingen flekker/merker
Hvor var de?
Føler det er vanlig med nederst på korsryggen og ser jo forferdelig ut der, begge har der samt at snuppa hadde et lite merke ved ankelen
 
Største har litt i pannen, minste har innerst på høyre øyelokk. Hun har også et hemangiom (jordbærflekk) på overarmen.

1b535077aebdfb8528bb3511cd0b5d57.jpg
 
Hvor var de?
Føler det er vanlig med nederst på korsryggen og ser jo forferdelig ut der, begge har der samt at snuppa hadde et lite merke ved ankelen

Hun hadde også ved korsryggen og helt ned til rompa. Så ut som blå merker. Følte nesten jeg måtte forklare på baby svømming at det ikke var blåmerker hehe , tilfelle folk skulle lure.
De er borte nå , hun er 17 mnd.
Ser foreløpig ingenting på lillebror
 
Back
Topp