StoresøsterT *ang bilde*

Sinnsykt nydelige!!!

Har du eller mannen krøller?
Bilderas av foreldrene!!!

ORIGINAL: StinkiStini

Sinnsykt nydelige!!!

Har du eller mannen krøller?
Bilderas av foreldrene!!!

begge hadde krøller når vi var små[:D] så lillemor får sikkert også masse krøller tenker eg[;)]

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

ORIGINAL: Toggolino

Ja guri, de er helt fantastisk nydelige!! Er så heldig at jeg har møtt de, og hun er like nydelig i virkeligheten! 

hmm..no ble eg nykjerrig..kem e du? [:D]

Hehe vi møttes en gang for leeenge siden når gutten min var baby (på julitreff på zupperia)
Og så møttes vi igjen på treff hos Marie for noen uker siden. Gutten min heter Aaron [:)] Vi snakket ikke noe særlig da, jeg er litt.. sjenert

Ja guri, de er helt fantastisk nydelige!! Er så heldig at jeg har møtt de, og hun er like nydelig i virkeligheten! 

Hehe vi møttes en gang for leeenge siden når gutten min var baby (på julitreff på zupperia)
Og så møttes vi igjen på treff hos Marie for noen uker siden. Gutten min heter Aaron [:)] Vi snakket ikke noe særlig da, jeg er litt.. sjenert

ok da e eg med[;)] hihi

StoresøsterT : Du er mamma til noen av de vakreste barna på hele babyverden forumet. [:)]

Har tenkt det mange ganger, så kunne like gjerne si det når det allikevel var en egen tråd til deg. [:)]

ååh så vakre!

Åååh! Jeg har vært med på en sånnher tråd før, men signerer GJERNE igjen! Det er de vakreste bildene av de vakreste ungene jeg har sett på evig lenge [:)]

ORIGINAL: *Musti*

Ja,hun har virkelig nydelige barn [;)]
Thea Sofie er som ei prinsessedukke med det nydelige håret

ja fyyy søren!.... vakre var de!.. de må du passe godt på i teenåra! ;) hehe

ORIGINAL: IdaLolita

ååh så vakre!

Kjempenydelige!!

Må berre legga meg heilt flat...Utrulig fantastisk flotte barn...Blei heilt fasinert...

ORIGINAL: Tanntrollet09

ORIGINAL: *Musti*

Ja,hun har virkelig nydelige barn [;)]
Thea Sofie er som ei prinsessedukke med det nydelige håret

Åh, herlighet! V A K R E barn!

Likte spesielt godt det øverste bildet av Thea Sofie. Herlig! [:)]
Alle barn er jo nydelige, nesten iallfall, men det er få som er sååå nydelige - synes jeg!

whooohooo.. tenk at jeg ble nevnt i denne tråden da!!!![:D][:D]

Og jeg er så heldig at jeg kjenner disse vakre barna til ST![:D][:D]

og foreldrene.. [:)] hehe..  skal jeg legge ut bilde av dere da?? siden alle maser???

fnis, okeiii da....

her er de:

morsomt at tråden min kom fram igjen :)

ORIGINAL: maryjoleen

har ikke sett det før, men di var jo helt utroooooolig nydelige!!!!!!!!!!
helt fantastiske!

Back
Topp