StoresøsterT *ang bilde*

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: Helene Burugle

Å ja! DET var vakre barn det! Helt satt ut jeg!

Mulig å få se de to som laget disse barna? [:-] Helt seriøst, jeg er nysgjerrig...!

hehe samme her :)

JAAAA!! jeg vil og se[:D]

NYdelige!!! [:D]

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

ORIGINAL: unemoren

Nyyydelig er de

takk[:D] våres jenter går i samme bhg de :P samme avdeling tihi[:D]

Ja så det nå[:D][:D][:D]

[;)]

tuusen tuusen takk jenter blir helt rørt eg

Utrolig nydelge[:D]
*smeeeeelte*

Jeg har også lagt merke til den signaturen.

Helt utrolig nydelige barn!!

ORIGINAL: dripdrop

Vanvittig nydelige unger! <3 *Smeeelt*

Helt enig[:)]

Ja guri, de er helt fantastisk nydelige!! Er så heldig at jeg har møtt de, og hun er like nydelig i virkeligheten! 

ORIGINAL: Toggolino

Ja guri, de er helt fantastisk nydelige!! Er så heldig at jeg har møtt de, og hun er like nydelig i virkeligheten! 

hmm..no ble eg nykjerrig..kem e du? [:D]

Kjempeskjønne!!!! Føler størsta ser så "kjent" ut, har du vunnet bildekonk her med bilde av ho?! Hadde du eit anna nick før *nysgjerrigenils*

ORIGINAL: Mammapostei!

Kjempeskjønne!!!! Føler størsta ser så "kjent" ut, har du vunnet bildekonk her med bilde av ho?! Hadde du eit anna nick før *nysgjerrigenils*

ja hun har vunnet bildekonurranse her før ja[:D] hadde ett annet nick før også[:D]

OI, vanvittig nydelig barn ! Smelter heeeelt her jeg sitter.. Det må vel være de fleste mødres drøm å få en nydelig jente med store åpne øyne og lange fine korketrekkere.. Hææærlig  !

(Kjenner jeg gleder meg veldig til frøkna kommer ut nå ja) [:D]

ja hun har vunnet bildekonurranse her før ja[:D] hadde ett annet nick før også[:D]

Trur eg huskar [:D] Dei er hvertfall nyyyyydelege!

ORIGINAL: maryjoleen

har ikke sett det før, men di var jo helt utroooooolig nydelige!!!!!!!!!!
helt fantastiske!

Trur eg huskar [:D] Dei er hvertfall nyyyyydelege!

tusen takk[:D]

ORIGINAL: MiniMoi

Oi, det var noen fantastisk vakre barn ja!

det må være de vakreste jentene jeg har sett [:D]

Back
Topp