Huff da! Håper dagen i dag er bedre
Ja det håper jeg å [emoji23][emoji23] uff men pleier dom regel å være det heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da! Håper dagen i dag er bedre
[emoji23] Jeg får også høre det der. "Jammen du var jo sånn sist gang også...", og jeg skjønner ingenting! Utrolig hvor fort man glemmer!Haha, sånn tenker mannen. Og hittil har jeg vært mer uggen og slapp enn med første (som jeg kan huske, mannen mener nå at jeg var sånn sist også og at jeg bare glemmer fort )
[emoji23] Jeg får også høre det der. "Jammen du var jo sånn sist gang også...", og jeg skjønner ingenting! Utrolig hvor fort man glemmer!
Haha, ikke sant! Men han har begynt å merke forskjeller han og nå. Som på appetitten - sist var jeg mitt vanlige matvrak gjennom hele perioden, nå Er det få ting som frister og når jeg spiser er det lite av gangen.. men er mer våken nå enn sist, til tross for magler og liten aktiv dunge[emoji23] Jeg får også høre det der. "Jammen du var jo sånn sist gang også...", og jeg skjønner ingenting! Utrolig hvor fort man glemmer!