Storebror

Gratulerer så mye!! Kjenner jeg er litt misunnelig :) Vi bruker ikke prevensjon og ønsker og håper på to tette, men har ikke fått igjen mens enda.. :-(
 
Gratulerer så masse!! :)
6 barn ja. Er det mine-dine-våre, eller er alle felles? (er det frekt å spørre om)
Har selv 5 barn, 2 av de er "bare" mine, og 3 felles. Lillemor forblir den minste, da vi setter sterk på 5 :)
 
Gratulerer så masse!! :)
6 barn ja. Er det mine-dine-våre, eller er alle felles? (er det frekt å spørre om)
Har selv 5 barn, 2 av de er "bare" mine, og 3 felles. Lillemor forblir den minste, da vi setter sterk på 5 :)

Jeg har 2 fra før og han har 2 fra før, så får vi 2 sammen. Så vi har "heldigvis" ikke alle barna 100%. Men nå er det stopp :)
 
Gratulerer :) nei vi sksl ikke ha en til. Men drøyer nok ikke så alt for lenge før vi begynner å prøve på andremann:)
 
Gratulerer! Det blir jo koselig når de er så tette :) Her har vi ingen planer om flere, sambo skal bestille time til sterilisering..! Men selv om vi ikke har planer så får vi se hva som skjer, jeg skal ta en test til uken da jeg er hardt rammet av alle slags mulige graviditetssymptomer , forhåpentligvis er det bare kroppen som tuller med meg eller at jeg brygger på noe(som kommer i form av kvalmebølger og brekninger, menssmerter, halsbrann og ømme pupper), mellomste ble jo akkurat 2 år, så det ville vært litt krise her!! :p
 
Gratulerer! Det blir jo koselig når de er så tette :) Her har vi ingen planer om flere, sambo skal bestille time til sterilisering..! Men selv om vi ikke har planer så får vi se hva som skjer, jeg skal ta en test til uken da jeg er hardt rammet av alle slags mulige graviditetssymptomer , forhåpentligvis er det bare kroppen som tuller med meg eller at jeg brygger på noe(som kommer i form av kvalmebølger og brekninger, menssmerter, halsbrann og ømme pupper), mellomste ble jo akkurat 2 år, så det ville vært litt krise her!! :p
Oi, spennende. Har du grunn til å tro at du er gravid på grunn av glemt prevansjon eller lignende også eller?
 
Oi, spennende. Har du grunn til å tro at du er gravid på grunn av glemt prevansjon eller lignende også eller?
Nei, jeg har fulgt ppillene slavisk, men jeg bytta for 2 måneder siden, over fra pstav, og i tillegg har jeg gått på sterk antibiotika i 2 uker, og når jeg da begynte å få disse "symptomene" så leste jeg på pakningsvedlegget for å se om d var vanlig å bli dårlig når man var ferdig med dem, det stod jo ikke noe om det, derimot stod det at denne type antibiotika kunne påvirke effekten av ppiller.. :eek: så ja, er derfor jeg angster litt, men det må da så å si være umulig!! Eneste er at jeg kastet opp ved 2 forskjellige anledninger pga disse tabelettene, hvis man tar dem på tom mage og ikke spiser rett etterpå, så blir man dårlig.. Så det kan jo gjerne bety at jeg har kastet opp en ppille eller 2, klarer bare ikke huske når jeg tok pillen i forhold til når jeg kastet opp..

Men egentlig så fatter jeg ikke, tenker det må være noe annet mystisk :/
 
Nei, jeg har fulgt ppillene slavisk, men jeg bytta for 2 måneder siden, over fra pstav, og i tillegg har jeg gått på sterk antibiotika i 2 uker, og når jeg da begynte å få disse "symptomene" så leste jeg på pakningsvedlegget for å se om d var vanlig å bli dårlig når man var ferdig med dem, det stod jo ikke noe om det, derimot stod det at denne type antibiotika kunne påvirke effekten av ppiller.. :eek: så ja, er derfor jeg angster litt, men det må da så å si være umulig!! Eneste er at jeg kastet opp ved 2 forskjellige anledninger pga disse tabelettene, hvis man tar dem på tom mage og ikke spiser rett etterpå, så blir man dårlig.. Så det kan jo gjerne bety at jeg har kastet opp en ppille eller 2, klarer bare ikke huske når jeg tok pillen i forhold til når jeg kastet opp..

Men egentlig så fatter jeg ikke, tenker det må være noe annet mystisk :/

Lykke til uansett :))
 
Gratulerer! :)
 
Nei, jeg har fulgt ppillene slavisk, men jeg bytta for 2 måneder siden, over fra pstav, og i tillegg har jeg gått på sterk antibiotika i 2 uker, og når jeg da begynte å få disse "symptomene" så leste jeg på pakningsvedlegget for å se om d var vanlig å bli dårlig når man var ferdig med dem, det stod jo ikke noe om det, derimot stod det at denne type antibiotika kunne påvirke effekten av ppiller.. :eek: så ja, er derfor jeg angster litt, men det må da så å si være umulig!! Eneste er at jeg kastet opp ved 2 forskjellige anledninger pga disse tabelettene, hvis man tar dem på tom mage og ikke spiser rett etterpå, så blir man dårlig.. Så det kan jo gjerne bety at jeg har kastet opp en ppille eller 2, klarer bare ikke huske når jeg tok pillen i forhold til når jeg kastet opp..

Men egentlig så fatter jeg ikke, tenker det må være noe annet mystisk :/
Skjønner, er jo en del som kan påvirke og svekke effekten. Men på en annen side så skal det jo godt gjøres også. Men lykke til iallefall. :)
 
Jeg tok en test idag siden jeg tror jeg skulle få mensen igår eller idag etter jeg avbrøt ppillebrettet, jeg vet ikke om jeg innbiller meg det, men jeg syntes det var en mega-svak strek der.. Forhåpentligvis er det bare panikken i meg som gjør at jeg innbiller meg ting. Får håpe mensen kommer senere idag eller imorgen, hvis ikke så får jeg teste på nytt på torsdag eller noe..!
 
Jeg prøvde å ta bilde av testen, men som sagt så er den så svak at jeg ikke kunne se det på bildet, men så byttet jeg til svart/hvitt og da føler jeg at det viser hva jeg ser når jeg holder testen ImageUploadedByBV Forum1436875065.055547.jpg

Ser dere noe???
 
Jeg prøvde å ta bilde av testen, men som sagt så er den så svak at jeg ikke kunne se det på bildet, men så byttet jeg til svart/hvitt og da føler jeg at det viser hva jeg ser når jeg holder testen Vis vedlegget 126237

Ser dere noe???
Synes det er en veldig svak strek der ja! Jeg ville nok tatt en ny test på torsdag :)
 
Jeg prøvde å ta bilde av testen, men som sagt så er den så svak at jeg ikke kunne se det på bildet, men så byttet jeg til svart/hvitt og da føler jeg at det viser hva jeg ser når jeg holder testen Vis vedlegget 126237

Ser dere noe???
Jeg ser også en svak strek tror jeg. Men en test med morgenurin om et par dager er nok lurt ja. :)
 
Jeg prøvde å ta bilde av testen, men som sagt så er den så svak at jeg ikke kunne se det på bildet, men så byttet jeg til svart/hvitt og da føler jeg at det viser hva jeg ser når jeg holder testen Vis vedlegget 126237

Ser dere noe???

Ser også en svak strek. Spennende :)
 
Ser også en svak strek. Spennende :)
Ikke meningen å kuppe tråden!! Når har du termin? :) skal du ha storebror hjemme sammen med deg og babyen ? Det blir jo kjempe gøy for dem å være så tette. Nå er det 20måneder mellom de to minste mine og allerede har de det gøy sammen. Lillebror ler seg halvt i hjel når storebror tuller :)
 
Så spennende !
Fikk sånn strek selv her om dagen. Jeg er 8 dager for sen på mensen.
Tror jeg..

For jeg hadde en liten blødning på 2 dager, 14 dager etter første mensdag.
Tror neppe at det var mens.

Men har testet og testet meg ihjel, alle var neg utenom den siste jeg tok.
For den siste var svak slik som din..
Vet ikke om jeg gidder å ta fler ?
Burde ikke hcg (eller hva det nå er) slå ut på testen hvis jeg var gravid ?
Forrige test tok jeg 5 (?) dager etter forventet mens.
Si ifra om du får mer utslag på ny test a ! :)
 
Så spennende !
Fikk sånn strek selv her om dagen. Jeg er 8 dager for sen på mensen.
Tror jeg..

For jeg hadde en liten blødning på 2 dager, 14 dager etter første mensdag.
Tror neppe at det var mens.

Men har testet og testet meg ihjel, alle var neg utenom den siste jeg tok.
For den siste var svak slik som din..
Vet ikke om jeg gidder å ta fler ?
Burde ikke hcg (eller hva det nå er) slå ut på testen hvis jeg var gravid ?
Forrige test tok jeg 5 (?) dager etter forventet mens.
Si ifra om du får mer utslag på ny test a ! :)
Jeg tror jeg får mensen nå, ser vertfall tegn på det :p sykt lettet!! Er helt ferdig meg baby nå og har ikke jobb engang, så det hadde virkelig vært krise. Spørsmålet nå er jo hvorfor jeg er så kvalm, så må vel komme meg til legen om det ikke gir seg snart..

Men det kan jo være eggløsning har vært forsinket og at du gjerne har blitt gravid på et senere tidspunkt? I og med du fikk svak strek? Da ville jeg tatt en ny test om noen dager for å se om det stemmer. :)

Jeg googlet testen jeg tok og flere kommenterte de hadde fått skyggestrek på akkurat denne(boots sin), så det er sikkert det som har skjedd med meg :)
 
Back
Topp