Storebror

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Da ser det ut som min lille prins skal bli storebror i februar. Ikke helt etter planen å ha 2 tette, men slik kan det gå. Flere desember barn som skal bli storebror/søster?
 
Gratulerer så mye!

Har ikke tatt test en gang, så jeg aner ikke. Men ikke noe som tilsier at det har skjedd noe :p
 
Gratulerer :D :D

Jeg å mannen har lyst på to tette så vi skal mest sannsynlig begynne prøving når han kommer hjem i slutten av juli, hvis vi ikke finner en veldig god grunn til å ikke gjøre det :p
 
Gratulerer så mye!! Går ikke på noen prevensjon, men ønsker vel egentlig ikke å bli gravid. Er selvfølgelig klar over at det lett kan skje, så det er jo ikke hårreisende om vi skulle få barn nr. 3 :)
 
Gratulerer så masse.
Mitt desember barn skal IKKE bli storebror, jeg er ferdig;)
 
Gratulere :p

Ingen prevensjon her, tar det som det kommer. Men prøver ikke.
 
Takk alle sammen. Var meningen at jeg skulle ta p-sprøyte, men fikk aldri gjort det. Men om dette svangerskapet går fint, så blir det absolutt det siste! 6 barn i hus er evig nok :)
 
Oiiiii! Gratulerer! :D

Når jeg får sovet mer enn 2 timer sammenhengende ei natt så KANSKJE jeg skal tenke på om vi skal ha fler :p
 
Oiiiii! Gratulerer! :D

Når jeg får sovet mer enn 2 timer sammenhengende ei natt så KANSKJE jeg skal tenke på om vi skal ha fler :p

Stakkars..her har han sovet hele natta fra han var 1 mnd. Ca 12 timer
 
Gratulerer! :D Så spennende.
Skulle gjerne hatt to tette på en måte, men har nok ikke overskudd til det nå. Er blitt litt "avskremt" med baby som sover dårlig og har hatt mye magevondt og gråt.
 
Gratulerer så mye !! Litt misunnelig kjenner jeg ;-))
 
Gratulerer så mye :D
 
Gratulerer så mye :) Her dropper vi prevensjon etter sommeren, men mensen er ikke tilbake, så vet ikke om det blir noen søsken med det første :)
 
Gratulerer!!

Misunner deg litt :p kunne gjerne tenkt meg to tette, men vi vil vente 3 år til så vi får bygd ut et ekstra soverom og litt større hus først. Også er samboer ferdig med utdanninga om 4 år så da passer det bra.

Masse lykke til :D så moro! De blir sikkert veldig sammensveiset og har masse glede av hverandre :)
 
Back
Topp