lille iskaffe
Forumet er livet
Fikk deres barn dette da det kom en ny baby? Vi har snakket om dette og ønsker heller storesøster gave til Sunniva enn barselgave.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs.B
de fikk en pakke hver.. av de aller fleste..
ellers fikk jeg oppmuntre ho til å se hva slags spennende ting den nye lillesøstera fikk.. og det synes hun var kjempe gøy..
eneste hun reagerte på hva da vi traff noen venninner av meg langs veien, og jenteungen red på en ponni som pappan min leide mens jeg trilla vogna... og da stupte jo venninnene opp i vogna og babyprata, og storemor prøvde å få kontakt.. "se jeg riiir!" og da måtte pappa dunke litt i de, "øy, dere må se på ho"
da blei ho nesten litt forlein..[8D] "SE PÅ MEG DAAA!" hehe
ORIGINAL: Mammapostei!
ORIGINAL: Mrs.B
de fikk en pakke hver.. av de aller fleste..
ellers fikk jeg oppmuntre ho til å se hva slags spennende ting den nye lillesøstera fikk.. og det synes hun var kjempe gøy..
eneste hun reagerte på hva da vi traff noen venninner av meg langs veien, og jenteungen red på en ponni som pappan min leide mens jeg trilla vogna... og da stupte jo venninnene opp i vogna og babyprata, og storemor prøvde å få kontakt.. "se jeg riiir!" og da måtte pappa dunke litt i de, "øy, dere må se på ho"
da blei ho nesten litt forlein..[8D] "SE PÅ MEG DAAA!" hehe
Ja kommer til å sette meir pris på at dei som kjem gjer storesøstrene oppmerksomhet før babyen, dei merker det liksom. Babyen ligge nå der og kan vente.
ORIGINAL: Badeand*
Emma skal få en liten gave fra storebror. Sånn at hun skjønner at lillebror er snill[:D] Ellers får hun nok en liten gave fra besteforeldre siden lillebror får[:)]