Store jenta mi :-)

Gutten her er 4 uker og 62 passer! Er litt stort men 56 er forlite.. Har gått opp 1,4 kilo på 2 uker og 5 cm!

Snuppa her er 2 mnd og 3 dg gammel, er på 62/68 nå. :) stoooor jente :)
Hoppet fort opp fra 56 ja! Over natta ble alle klær for små

Vesla er 6 uker og begynner å vokse inn i 50. Kan fremdeles bruke 44 klærne, men de må nok pakkes bort om 1-2 uker.

Vesla er 6 uker og begynner å vokse inn i 50. Kan fremdeles bruke 44 klærne, men de må nok pakkes bort om 1-2 uker.

Oioioi hvor liten var hu når hun ble født?

Oioioi hvor liten var hu når hun ble født?
2710g, så var liten, men ikke såå liten. :) Mamma som dro på 44-shopping da hun svømte i 50 da hun var nyfødt, men jeg tror fremdeles en prematur ville svømt i disse klærne igjen ;) Er akkurat innafor det de vil de skal legge på seg, men ikke noe særlig mer. Så veldig tydelig at hun la på seg i starten, men føler nå det har flatet mer ut så er veldig spent på hva de sier på 6-ukerskontrollen! Håper ikke det er noe puppekrøll!

Thea har nå rundet 6 uker og den første bodyen i 50 ble konstatert "brukt for siste gang" omtrent på dagen hun var 6 uker. Hun spiser godt og har fått opp godt i vekt, men er ikke så lang enda. 56 kommer nok til å passe en stund til. Pysjene med fot er for store i 56 og for små i 50. Så da blir det pysj uten fot ellers våkner hun med knærne opp under haka og i spenn :-P
Gleder meg litt til å gå over til 62, syns utvalget er veldig begrenset i 50 og 56. Alt er så likt og litt kjedelig.
Der tok jeg grådig feil gitt :-P Hun har allerede begynt med 62. Hoppet liksom litt over 56.. ;-) Hun er 9 uker denne uken og veide 4640g forrige uke :-)

Han har passert 7 uker og 50 er bare å pakke vekk. Det går for det meste i 56, men også litt i 62. :) På 6 ukerskontrollen veide han 4225gram. :)

Snuppa her blir to mnd på onsdag, og nå går det kun i 62 og noe i 68 faktisk... Hun vokser godt, og var nærmere 6 kg på 6 ukers kontrollen. Regner med hun er 6,5 nå...

Back
Topp