Store jenta mi :-)

memi

Forelsket i forumet
Oioioi nå har jeg funnet frem 62 i klær og det passer :-)

Hun første brukte 50 en del uker også 56 en stund, mens hun her gikk rett på 56 og nå 62 og hun er kun 1 måned gammel.
Trenger hvertfall ikke bekymre meg for om hun får nok mat :-)

Hvordan er det med deres flere godt voksende matvrak her?

Hurra - så gøy! Gleder meg til lille babyen min hopper til 62, så mye fint og mye større utvalg i klær!! :D

Her bruker vi fortsatt 50, men kan nok snart begynne med noen plagg i 56. Tuva er 3 måneder, men ble født 7 uker for tidlig. Er nå 56 cm lang og veier 4350g.
Synes det er litt vemodig å rydde vekk klær som har blitt for små, jeg, da:-( Får bare krysse fingrene og håpe vi får flere barn som kan bruke noen av klærne:-)

2 måneder her også bruker 62. Men flere av bodyene er litt korte så tror ikke det tar så lang tid før han går opp til 68. Var 49 cm når han ble født brukte lenge 50-56. Kjøpt festdrakt str 68 siden det er noen uker til enda..

Her har vi å begynt med str 62 nettopp, han har plutselig strekt seg så mye. 62 er ennda stort men 56 blir fort litt trangt.

Ada Marie er straks 6 uker og vi har måttet pakke vekk str 50. Bruker nå 56 og litt 62(pysjer). Hun er 55cm og 4630g ☺️

Bruker fortsatt 50, men går over til 56 nå. Bodyene i 50 begynner å bli korte.

Lille er 7 uker her og vi bruker fortsatt 50, men merker at det begynner å bli smått.

Gutten min er 5 uker, og vi er midt i mellom 56 og 62 nå, bruker litt av begge deler :) Men han er et matvrak ja, så det er vell ikke lange stunden før vi bruker kun 62! Tiden går så alt for fort!! :p

Frøkna er 7 uker og bruker 62 :) det er litt stort, men 56 er for kort. Så stas å se henne vokse! Hun er matvrak uten like og har valker på valkene :P

Hun brukte 50 helt i starten, 56 ganske lenge og vi sper på med 62 :)

Begynte med 62 da han var tre uker tror jeg. Nå har vi pakket vekk alt i 56. Tipper vi sånn smått begynner på 68 om tre-fire uker. Han er to mnd om en uke. Litt over 60 cm lang. Var 52 ved fødsel. :)

Bruker 56 i bukser og 62 i bodyer her nå. Mest pga at tøybleiene tar litt ekstra plass så vi må ha litt å gå på i bodystørrelse :)

Thea har nå rundet 6 uker og den første bodyen i 50 ble konstatert "brukt for siste gang" omtrent på dagen hun var 6 uker. Hun spiser godt og har fått opp godt i vekt, men er ikke så lang enda. 56 kommer nok til å passe en stund til. Pysjene med fot er for store i 56 og for små i 50. Så da blir det pysj uten fot ellers våkner hun med knærne opp under haka og i spenn :-P
Gleder meg litt til å gå over til 62, syns utvalget er veldig begrenset i 50 og 56. Alt er så likt og litt kjedelig.

Min er snart 6 uker og han bruker mest 62 nå, men kan fortsatt ha 56. Men klær i str.56 er ikke større enn de må være. Veldig spent på hvor stor han har blitt, har ikke blitt veid eller målt siden han var 2 uker. Skal på 6 ukerskontroll 13.mai (da er han 7 uker).

Jenta mi er 8 uker på tirsdag. Bruker forsatt 50 og 56. Men 50 begynner å bli lite må, så pakker det nok snart bort! Er 55 cm og rundt 4500 gr

Jenten vår er 9 uker og bruker 62. 56 er altfor kort nå. 62 passer perfekt men kan faktisk bruke 68 i enkelte plagg og :) store jenten vår<3 og ja hun er veldig glad i å spise hehe:)

Alina bruker 50, 56, og 62. Men mye i str 50 er pakket bort.
Er så stor forskjell på noen klær.

Back
Topp