Stor mage

Studinepetrine

Flørter med forumet
Septembergull'17
Har fått sykt stor mage allerede. Fler som har det? Føler at det ser ut som jeg er i de siste månedene Jeg er 16 uker på vei, og har lagt på meg 5 kg.. tror alle de kiloene er på magen

Jeg og er svær synes jeg. Spes på kvelden.. Og det er første gang jeg er gravid. Har sikkert bare spist alt for mye [emoji85] alt kan ikke være livmor, for å si det sånn [emoji39]

a196821a7c7620767bc85c6180ea52ed.jpg

Ser ut som om jeg er 6 mnd på vei[emoji23][emoji23]
14+1 idag og 6 kg opp.
Navelen er blitt flat for lenge siden ;)

Heldigen! Jeg har ikke fått noe mage enda:( er 4 mnd på vei nå til helgen..

Jeg syns selv jeg har kjempemage, men folk som ikke vet ser det ikke nødvendigvis enda, så er sikkert at jeg selv er så utrolig bevist på det.
Men har lagt på meg 4-ish kilo uten å ha kommet til uke 13 engang. Kjennes ikke ut som om noen av klærne mine funker lengre, passformen blir feil og jeg kjenner meg upass.
Førstegangs forøvrig.

edf6dce1b7ef366b626fbc6bc7e10c9c.jpg

Her er min mage! Føler meg bare tjukk [emoji58] gleder meg til den blir så stor at ikke folk lurer på om jeg er tjukk eller gravid [emoji39] Har fått masse stygge svarte lange hår på magen også. Tar dem bort, men gror jo som ugress flere som har det sånn?

Her er min mage! Føler meg bare tjukk [emoji58] gleder meg til den blir så stor at ikke folk lurer på om jeg er tjukk eller gravid [emoji39] Har fått masse stygge svarte lange hår på magen også. Tar dem bort, men gror jo som ugress flere som har det sånn?

Ikke jeg, men vet det er mange som får det når de er gravid :)

dette er den første min og er nesten litt flaut å ha så stor mage :smiley-bounce012 Får ikke lastet opp bilde på mobilen.. noen som vet hvordan man gjør det?

Kjenner meg igjen! Sinnsykt forskjell på morgen og kveld [emoji23]

Hehe, ja! Sliter med å "gjemme" den utover dagen. Ser jo ut som om man er myyye lenger på vei enn hva man egentlig er.
Det blir vel gjerne litt mer stabilt utover[emoji4]

gikk ned 5 kg de første ukene, er i 16+3 nå, magen har begynt å komme litt nå, men har hatt mage siden storesøster som er født i 2013. Så ingen ser noe spesiell forskjell enda heldigvis. Har gått opp 1 kg nå:)

Jeg har også fått masse svart hår på magen! Var likt i svangerskapet med sønnen min også. Heldigvis falt de av etter fødsel :D Fin mage forresten! :)

Jeg har også fått masse svart hår på magen! Var likt i svangerskapet med sønnen min også. Heldigvis falt de av etter fødsel :D Fin mage forresten! :)
Da satser jeg på at det forsvinner hos meg også [emoji3] Takk for det. Jeg er ikke helt komfortabel med den enda[emoji85] veldig uvant å ha mage som tyter ut[emoji39]

Ingen av mine jeans passer lenger, jeg har kun noen bukser med strikk i livet jeg kan bruke. I helga skal jeg kjøpe meg mammabukse. Håper magen ikke vokser så mye på en stund nå, har ikke fast jobb og det er ledig stilling på arbeidsplassen min. Jeg regner med å komme inn på intervju, men det er ikke før 17. april.

Back
Topp