Har fått sykt stor mage allerede. Fler som har det? Føler at det ser ut som jeg er i de siste månedene Jeg er 16 uker på vei, og har lagt på meg 5 kg.. tror alle de kiloene er på magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Her er min mage! Føler meg bare tjukk [emoji58] gleder meg til den blir så stor at ikke folk lurer på om jeg er tjukk eller gravid [emoji39] Har fått masse stygge svarte lange hår på magen også. Tar dem bort, men gror jo som ugress flere som har det sånn?
Unødvendig [emoji58][emoji58]Ikke jeg, men vet det er mange som får det når de er gravid![]()
Får ikke lastet opp bilde på mobilen.. noen som vet hvordan man gjør det?dette er den første min og er nesten litt flaut å ha så stor mageFår ikke lastet opp bilde på mobilen.. noen som vet hvordan man gjør det?
Kjenner meg igjen! Sinnsykt forskjell på morgen og kveld [emoji23]Morgenmagen sist helg:
![]()
Ettermiddag/kveld-magen sist helg:
![]()
Jeg er 14+0 i morgen...
Føler navelen har brettet seg ut allerede...
Kjenner meg igjen! Sinnsykt forskjell på morgen og kveld [emoji23]
![]()
Her er min mage! Føler meg bare tjukk [emoji58] gleder meg til den blir så stor at ikke folk lurer på om jeg er tjukk eller gravid [emoji39] Har fått masse stygge svarte lange hår på magen også. Tar dem bort, men gror jo som ugress flere som har det sånn?
Da satser jeg på at det forsvinner hos meg også [emoji3] Takk for det. Jeg er ikke helt komfortabel med den enda[emoji85] veldig uvant å ha mage som tyter ut[emoji39]Jeg har også fått masse svart hår på magen! Var likt i svangerskapet med sønnen min også. Heldigvis falt de av etter fødselFin mage forresten!
![]()