Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magen min er svær. Men er oppblåst! Var det sist å. Hvilke app bruker du?
Denne appen heter preggersMagen min er svær. Men er oppblåst! Var det sist å. Hvilke app bruker du?

OkeiDet er preggers-appen du ser bilde av.
Jeg ser gravid ut i 5 måned jeg nå, men så har jeg ekstra fett og noe løs hud på magen etter tidligere svangerskap.
Men jeg er veldig luftig for tiden og magen er derfor også veldig oppblåst. Fint det er vinter Og jeg har store vide gensere. Her skal magen skjules til den ikke kan skjules mer

Kan jeg spørre om h ordan dere får sånn tekst med farge boks på under navnet deres.Magen min er svær. Men er oppblåst! Var det sist å. Hvilke app bruker du?
Når en termin gruppe får hemmelig forum får den et navn og er du medlem får du sånn. Jeg er medlem av sensommerbarna 2019. Når vår gruppe her har 5000 innlegg får vi også hemmelig forumKan jeg spørre om h ordan dere får sånn tekst med farge boks på under navnet deres.Er det en gruppe? Hvordan gjør man det?
Hos meg ser det ut som jeg ikke har mistet gravidmagen fra forje svangerskap. Det har jeg, men en fordel at folk tror det så kan jeg skjule dette en stund. Ble avslørt i uke 11 sist.Det er preggers-appen du ser bilde av.
Jeg ser gravid ut i 5 måned jeg nå, men så har jeg ekstra fett og noe løs hud på magen etter tidligere svangerskap.
Men jeg er veldig luftig for tiden og magen er derfor også veldig oppblåst. Fint det er vinter Og jeg har store vide gensere. Her skal magen skjules til den ikke kan skjules mer
De boksene kommer opp om du tilhører skjulte grupperKan jeg spørre om h ordan dere får sånn tekst med farge boks på under navnet deres.Er det en gruppe? Hvordan gjør man det?
Men vet jo at det bare er tarm og greier. Det går seg til, magen roer seg og så dukker den opp igjen som "ordentlig babymage" noen uker etter.Har ikke tenkt på det før, men ja. Magen min er også ganske stor etter måltider gravid eller eiLivmoren har vel ikke kommet langt nok opp enda for at noen får mage ved 5 uker. Jeg er oppblåst, har fått barn før så ser gravid ut etter hvert måltid. Jeg tror ikke tvillingmager syns ved 5 uker heller dessverre.
Er nok bare oppblåst.