Stor mage, uke 5

Februarfrø♡

Forelsket i forumet
Heihei! Jeg er 4+5 i dag. Og magen min er ganske stor. Noen andre som har stor mage. Oppblåst er jeg ihvertfall. Men kan det være at det kanskje kan være mer en en baby som vokser inni magen? :happy::Heartred
20200208_155618.jpg Screenshot_20200208-160622_Preggers.jpg

Last edited:
Magen min er svær. Men er oppblåst! Var det sist å. Hvilke app bruker du?

Magen min er svær. Men er oppblåst! Var det sist å. Hvilke app bruker du?

Det er preggers-appen du ser bilde av.

Jeg ser gravid ut i 5 måned jeg nå, men så har jeg ekstra fett og noe løs hud på magen etter tidligere svangerskap.
Men jeg er veldig luftig for tiden og magen er derfor også veldig oppblåst. Fint det er vinter Og jeg har store vide gensere. Her skal magen skjules til den ikke kan skjules mer

Jeg ser gravid ut i 5 måned jeg nå, men så har jeg ekstra fett og noe løs hud på magen etter tidligere svangerskap.
Men jeg er veldig luftig for tiden og magen er derfor også veldig oppblåst. Fint det er vinter Og jeg har store vide gensere. Her skal magen skjules til den ikke kan skjules mer
Okei :) Ja, he-he, det er godt å få skjult magen litt til så tidlig. Men blir vanskelig når magen er så oppblåst at ikke olabuksene passer lenger :hilarious::p

Kan jeg spørre om h ordan dere får sånn tekst med farge boks på under navnet deres. :p Er det en gruppe? Hvordan gjør man det?
Når en termin gruppe får hemmelig forum får den et navn og er du medlem får du sånn. Jeg er medlem av sensommerbarna 2019. Når vår gruppe her har 5000 innlegg får vi også hemmelig forum

Hos meg ser det ut som jeg ikke har mistet gravidmagen fra forje svangerskap. Det har jeg, men en fordel at folk tror det så kan jeg skjule dette en stund. Ble avslørt i uke 11 sist.

Livmoren har vel ikke kommet langt nok opp enda for at noen får mage ved 5 uker. Jeg er oppblåst, har fått barn før så ser gravid ut etter hvert måltid. Jeg tror ikke tvillingmager syns ved 5 uker heller dessverre.

Ser ut som jeg pleier å se ut rundt 18 uker nå i kveld :hilarious: Men vet jo at det bare er tarm og greier. Det går seg til, magen roer seg og så dukker den opp igjen som "ordentlig babymage" noen uker etter.

Har mye igjen fra forrige svangerskap, og i tillegg veldig oppblåst, så her er det mye klær som ikke passer om dagen. Får heldigvis på meg strengt high waist jeggings, må bare ha strikk på morran for da er jeg uggen, så knepper jeg igjen etterhvert. :D

Livmoren har vel ikke kommet langt nok opp enda for at noen får mage ved 5 uker. Jeg er oppblåst, har fått barn før så ser gravid ut etter hvert måltid. Jeg tror ikke tvillingmager syns ved 5 uker heller dessverre.
Har ikke tenkt på det før, men ja. Magen min er også ganske stor etter måltider gravid eller ei :hilarious: Er nok bare oppblåst.:meh:

Back
Topp