Stor mage på kvelden!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Min mage har vokst endel, men er ikke sånn kjempestor på formiddagen og ettermiddagen. Men på kvelden, omg!! Ser jo ut som jeg er 6-7 mnd på vei! Hvorfor er det sånn? Merker ikke noe ekstra luft i magen så tror ikke det er det.. Flere "kveldsgravide"?
 
Haha! Jeg ser også stor forskjell på magen min om morgenen og om kvelden. Ikke så mye luft her heller, men vann og mat kanskje!
 
Ja, merket særlig forskjell i første trimester (sikkert pga. luft), og hadde det helt likt forrige gang. Nå er magen der hele tiden, men også større på kveldstid. Kanskje det har noe med at organene samler seg på en annen måte i magen etter å ha vært på beina en hel dag- vet ikke...
 
1 tri var det sånn ;) lufta forsvant om
Natta mens jeg sov :p til sambos store "glede" :p
 
Nei, jeg har ikke det..
 
Min mage har vokst endel, men er ikke sånn kjempestor på formiddagen og ettermiddagen. Men på kvelden, omg!! Ser jo ut som jeg er 6-7 mnd på vei! Hvorfor er det sånn? Merker ikke noe ekstra luft i magen så tror ikke det er det.. Flere "kveldsgravide"?

Samme her, aner ikke hva det kommer av.. Det er pyton når man føler seg så oppblåst. Jeg føler det som at magen ikke er stor nok til alt som er inne i den - og jeg spiser ikke mer enn normalt. Merkelig!
 
Samme her. Magen er grandios på kvelden! Litt slitsomt. Iløpet av natten går luften ut av ballongen, for å si det sånn. Fordøyelsen blir betraktelig tregere under graviditet, det er visst forklaringen.
 
Ja, her også! Ser kjempegravid ut, rundt og fin mage på kveld, og på morgenen ser jeg bare småfeit ut, og titter jeg på magen ser den ut som en ballong med lufta på vei utav :)
 
Jeg er også større og tyngre! Om kvelden.. :p veide meg i går kveld: 69,8 veide i dag tidlig: 67,1 med samme bekledning.. Haha! Men jeg ser alltid mer oppblåst ut om kvelden når jeg ikke er gravid også så det er nok helt normalt :)
 
Jeg har ikke mye luft i kroppen, men jeg et liten og tynn i utgangspunktet, så det er ikke så mye plass inni der. Så tror dagens mat + vann + bebis syns ganske bra. Er jo ikke alltid like mye som går inn som ut til en hver tid, selv om det går opp i opp til slutt ;) Før graviditet veide jeg også gjerne nesten en kilo mer på kveldstid enn om morgenen, og en ekstra kilo på meg er godt synlig...
 
Back
Topp