Stor mage allerede!!??

Eg skal ha nr 3 å ingen synlig mage endå men nå har eg nå litt magefett fra før som nok skjuler babymagen. Håper på sein mage her sånn eg kam holde det hemmelig lengst mulig. Med nr 1 som var gutt kom magen ca rundt 5/6mnd. Med nr 2 som var jente kom den sykt mye før. Så får nå bare vente å se.

Her er det like flatt som alltid :p har alltid hatt sterke og markerte magemuskler. Jordmor sa det kom til å gå noen måneder til før hun trodde noe ville bli tydelig synlig (utenom oppblåsthet) men jeg har alltid hatt en "foodbaby", så ingen som reagerer om jeg er oppblåst etter måltider :p

Her vises den selv om jeg har ekstra fett på kroppen:p har brukt minifom for oppblåst mage,men lite hjelp i..har bare kommet 10 uker på vei,men dette er min 5 graviditet så kanskje det har noen med saken..noen med erfaring med dette?:)

Føler jeg er mest oppblåst.. Synes det er ubehagelig å kneppe igjen stramme dongeri, så blir mye joggebukse og tights om dagen:-)

jeg har fått tydelig mage, har måtte fortelle folk om det alt... jeg er veldig slank fra før, samt at jeg har gått ned en del kg, å da synes jo magen enda mer.... jeg er 9+2 i dag...

For meg er det første gang, men synes allerede det begynner å synes ganske godt. Litt rart synes jeg, for er bare 9+1, og fikk beskjed om at jeg har bakovervendt livmor og veldig stramme magemuskler :p men, men - det får bare gå sin gang :)

Her er det like flatt som alltid :p har alltid hatt sterke og markerte magemuskler. Jordmor sa det kom til å gå noen måneder til før hun trodde noe ville bli tydelig synlig (utenom oppblåsthet) men jeg har alltid hatt en "foodbaby", så ingen som reagerer om jeg er oppblåst etter måltider :p
Samme sa legen min ved første graviditet. Magemusklene mine holdt til godt over 30 uker. Da var det egentlig ikke gøy lenger, fordi jeg ville jo at folk skulle se jeg var gravid haha. Legen sa også til meg, "Men neste gang da sier det bare poff, så er magen der". Så da får jeg se om hun har rett i det ;) Er ganske flat med synlige muskler enda, iallefall om morgenen. Om kvelden er jeg oppblåst deluxe!

Samme sa legen min ved første graviditet. Magemusklene mine holdt til godt over 30 uker. Da var det egentlig ikke gøy lenger, fordi jeg ville jo at folk skulle se jeg var gravid haha. Legen sa også til meg, "Men neste gang da sier det bare poff, så er magen der". Så da får jeg se om hun har rett i det ;) Er ganske flat med synlige muskler enda, iallefall om morgenen. Om kvelden er jeg oppblåst deluxe!

Ja, jeg har sluttet å trene de ytre magemusklene, og bare fokusert på stabilitet, forhåpentligvis hjelper det litt, men hun mente også at jeg ikke kom til å se noe mage før i 6-7 mnd av graviditeten, men jeg får håpe det kommer litt mage før uansett :D hadde vært greit å se noe i 5-6 mnd hvertfall! Haha :D

For meg er det første gang, men synes allerede det begynner å synes ganske godt. Litt rart synes jeg, for er bare 9+1, og fikk beskjed om at jeg har bakovervendt livmor og veldig stramme magemuskler :p men, men - det får bare gå sin gang :)

Bakovervendt her og, men er veldig oppblåst spesielt på kvelden. På morgenen så er den ganske flat.
Livmora mi har nok ikke så mye å si på størrelsen enda. Er 8 uker i morgen :)

Back
Topp