LilleBall
Forumet er livet
Vi skal bestille seng til Maja idag.. Fin sant? [:)]
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S89829082
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S89829082
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 160306
så koselig å få stor jente seng!! [:)] den va kjempe fin!
ORIGINAL: heidå
Jo den var fin..
Må nettopp ha fått den da..var ikke der sist jeg var inne på
Ikea å så på senger.. Ikke galen pris heller!
ORIGINAL: lykkeligmamman
kjempefin! har bokhylle, vegghylle og klesskap til vesla mi i den serien, skikkelig fint!!
hu fikk seng fra møbelringer(passer veldig fint til) av svigermor og far før hu ble født, men når hu skal over i stor seng, blir det nok den der!!! legg inn bilde åssen den ble på rommet da vel[:)][:)]
ORIGINAL: ~Ritamor~
Hmm.. Går det ikke ann og bestille slike ting over nettet? Æsj.. Hade håpet vi skulle splippe og reise helt til bergen [&:]
kjempefin! har bokhylle, vegghylle og klesskap til vesla mi i den serien, skikkelig fint!!
hu fikk seng fra møbelringer(passer veldig fint til) av svigermor og far før hu ble født, men når hu skal over i stor seng, blir det nok den der!!! legg inn bilde åssen den ble på rommet da vel[:)][:)]
Ja, det skal jeg gjøre [:)] Gleder meg masse til hun får den.. tror nok hun syns det skal bli kjekt selv også.. Hver morgen står hun med det ene banet utenfor sprinkelsengen og hyler for hun ikke får med seg det andre [:D]
Men kan jeg bruke andre madrasser i den eller må det også kjøpes på ikea?
Ja, det skal jeg gjøre [:)] Gleder meg masse til hun får den.. tror nok hun syns det skal bli kjekt selv også.. Hver morgen står hun med det ene banet utenfor sprinkelsengen og hyler for hun ikke får med seg det andre [:D]
ORIGINAL: Fru Riskorn
IKEA er smarte nok til å ikke kjøre standardmål på sengene sine - så du må kjøpe madrassen på IKEA hvis den skal passe. det positive er at IKEAs madrasser kom veldig godt ut i test for noen år siden (forrige madrasstest)...
ORIGINAL: Fru Riskorn
den sengen er kjempefin! Min nivø har den. For oss stod det mellom den som du har valgt og denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315 vi har valgt den siste fordi hun har så stort rom...