Stor jente seng. *link*

Jo den var fin..
Må nettopp ha fått den da..var ikke der sist jeg var inne på
Ikea å så på senger.. Ikke galen pris heller!

så koselig å få stor jente seng!! [:)] den va kjempe fin!

ORIGINAL: 160306

så koselig å få stor jente seng!! [:)] den va kjempe fin!

ORIGINAL: heidå

Jo den var fin..
Må nettopp ha fått den da..var ikke der sist jeg var inne på
Ikea å så på senger.. Ikke galen pris heller!

Kanoon flotte seng[:D][:D] Sofie har akkuratt like og den kjøpte vi til henne i november så den er ikke nye.. hun sover som en drøm i den!!!!

kjempefin! har bokhylle, vegghylle og klesskap til vesla mi i den serien, skikkelig fint!!

hu fikk seng fra møbelringer(passer veldig fint til) av svigermor og far før hu ble født, men når hu skal over i stor seng, blir det nok den der!!! legg inn bilde åssen den ble på rommet da vel[:)][:)]

Hmm.. Går det ikke ann og bestille slike ting over nettet? Æsj.. Hade håpet vi skulle splippe og reise helt til bergen [&:]

ORIGINAL: lykkeligmamman

kjempefin! har bokhylle, vegghylle og klesskap til vesla mi i den serien, skikkelig fint!!

hu fikk seng fra møbelringer(passer veldig fint til) av svigermor og far før hu ble født, men når hu skal over i stor seng, blir det nok den der!!! legg inn bilde åssen den ble på rommet da vel[:)][:)]

Ja, det skal jeg gjøre [:)] Gleder meg masse til hun får den.. tror nok hun syns det skal bli kjekt selv også.. Hver morgen står hun med det ene banet utenfor sprinkelsengen og hyler for hun ikke får med seg det andre [:D]
 Men kan jeg bruke andre madrasser i den eller må det også kjøpes på ikea?

Kjempe søt! Den vil hun nok trives i.[:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hmm.. Går det ikke ann og bestille slike ting over nettet? Æsj.. Hade håpet vi skulle splippe og reise helt til bergen [&:]

Nei, på IKEA må du inn og bestille

Ja, de er så skjønne [:)] jeg og sambo skulle vist ta en tur til helgen for vi måtte ha baderomsinnredning også [:D] så da blir det ikea på lørdag [8D]

Ja, det skal jeg gjøre [:)] Gleder meg masse til hun får den.. tror nok hun syns det skal bli kjekt selv også.. Hver morgen står hun med det ene banet utenfor sprinkelsengen og hyler for hun ikke får med seg det andre [:D]

hehe du får sette opp stige imens[:D] så lenge det er standardmål skal en da kunne bruke hvilkensomhelst madrass? men jeg vet ikke hva som er standard mål da[8|] gleder oss til bilder[:D]

IKEA er smarte nok til å ikke kjøre standardmål på sengene sine - så du må kjøpe madrassen på IKEA hvis den skal passe. det positive er at IKEAs madrasser kom veldig godt ut i test for noen år siden (forrige madrasstest)...

ORIGINAL: Fru Riskorn

IKEA er smarte nok til å ikke kjøre standardmål på sengene sine - så du må kjøpe madrassen på IKEA hvis den skal passe. det positive er at IKEAs madrasser kom veldig godt ut i test for noen år siden (forrige madrasstest)...

var det svigermor også tenkte ser du.. Hadde egentlig lyst til og kjøpe svanemadrass til henne som lillebror får i sin seng, men da blir det nok madrass fra ikea og det er jo kjekt de kom godt ut i test da [:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

den sengen er kjempefin! Min nivø har den. For oss stod det mellom den som du har valgt og denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315 vi har valgt den siste fordi hun har så stort rom...

Den har vi kjøpt til Maja'n vår, hun elsker senga!

Ikea er ganske standardiserte på en del senger, 90*200 som Hemnes er, er f.eks helt normal størrelse på en enkeltseng, så den var det ikke vanskelig å få madrass til.
Den Hemnes-sengen er jo genial med at den kan trekkes ut og bli dobbeltseng da! [:)]

har akkurat samme senga til snuppa - og sneipen får en slik til 2års dagen i august (senga er ikke rosa altså, er helt hvit hele greia[:D])

Kjekt og se at dere er fornøyde med sengen [:)] Gleder meg enda mer nå.. hehe.. [:D]

Vil dere se baderommsinredningen vi har sett på også? [:)]

Vi har nettopp kjøpt denne senga til snuppa vi også! [:D] Gleder meg til nyrommet hennes er ferdig pusset opp, og hun kan flytte inn i ny seng [:)]

Back
Topp