Stor familie?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere det?
Her blir knøttet min mormors 45 oldebarn :) da har faktisk ikke alle begynnt å produsere enda :) er enda 8 barnebarn som ikke har fått .

Hun har å 8 tipp oldebarn så langt :)

Har dere det?
Her blir knøttet min mormors 45 oldebarn :) da har faktisk ikke alle begynnt å produsere enda :) er enda 8 barnebarn som ikke har fått .

Hun har å 8 tipp oldebarn så langt :)
Jeg har egentlig følt at vi er en relativt stor familie, men ikke sammenlignet med dere ;) Hehe!
Min mormor har 10 oldebarn, og 2 barnebarn som ikke har barn foreløpig. Min farmor har 21 oldebarn :)

Jeg har egentlig følt at vi er en relativt stor familie, men ikke sammenlignet med dere ;) Hehe!
Min mormor har 10 oldebarn, og 2 barnebarn som ikke har barn foreløpig. Min farmor har 21 oldebarn :)
Det er jo stort det å :D er bare at vi er ekstremt mange. Ikke alltid like lett. Det å sammle alle feks er en utfordring :/

Vi er vel en familie midt på treet vil jeg tro. Min farmor har 8 oldebarn (9 i nov), da er vi bare 2 av 8 barnebarn som har fått barn.
Min mormor har 4 oldebarn (5 i nov), da er det bare jeg av 9 barnebarn som har fått barn.

Min side er liten. På pappa sin side er det kun tanten hans jeg har kontakt med, hun er fantastisk <3 Jeg har 2 søskenbarn, en farfar og en tante og onkel på hans side. På mamma sin side har jeg en tante og 2 søskenbarn igjen :) De har jeg kontakt med. Så min familie er liten :D Har en storbror som blei pappa lit ei NYDELIG jente i sommer. Og en halvsøster jeg ikke snakker så masse med. Mannen derimot har en stooor familie :D Usikker på hvor mange de er, men er ikke få.

Ja det sjønner jeg godt :D wow det må jo være magisk egentlig :D :D er det mange små barn der da? :)
Vidt spekter av alle generasjoner - men alltid noen men ny plutt på vei eller i armene :)

Det skal sies at den norske delen av familien ikke er liten der heller - begge onklene min har hhv 6 og 7 barn hver og nesten alle av søskenbarna har fått unger! Vi samles derimot ikke like ofte :/

Mannen kommer også fra relativt stor familie - synes det er veldig koselig :)

Mormor og morfar til mannen er nå til oldeforeldre til 5, og nå er jeg gravid med nr. 6. Ikke alle fått barn på den siden enda, men noen får nok ikke heller vil jeg tro. Er 3 søskenbarn på den siden som ikke har barn enda.

På min side er ingen besteforeldre i live. Jeg har ei søster og hun har ingen barn enda. Håper på å bli tante til noen der snart da;)
Ellers har mannen en god del større familie enn meg altså. Mamma er enebarn og har ikke søsken så.

Vidt spekter av alle generasjoner - men alltid noen men ny plutt på vei eller i armene :)

Det skal sies at den norske delen av familien ikke er liten der heller - begge onklene min har hhv 6 og 7 barn hver og nesten alle av søskenbarna har fått unger! Vi samles derimot ikke like ofte :/

Mannen kommer også fra relativt stor familie - synes det er veldig koselig :)
Det er koselig med stor familie ja :D men ikke søltid det er let tå sammle alle så jammen er tanten din god som får det til :D
Må være enormt koselig :D

Min familie er liten. Ingen gjenlevende besteforeldre og har bare mamma og søsteren min, som har et barn.
Mannen min har farmor og mormor igjen og der er det en del. Hans mors side møter vi til julefeiring hver 2. Juledag. Veldig koselig familie som vi besøker når vi kan. De bor desverre 3 timer unna.
Søsteren min bor 2 timer unna og mamma heldigvis bare 40 min unna.
Merker godt at vi bor på en plass hvor vi ikke hadde noe nettverk fra før. Byjente som fløtta på bygda.
Blir spennende å se hvordan det blir å få kid utenfor Oslo sentrum. Det var fantastisk, så savner det litt...

Ikke stor familie her! På min side blir det en onkel + 3 halvonkler, 1 mormor, 1 bestefar og 9 søskenbarn (mine halvbrødre sine barn, men bor i Danmark så vi ser dem sjelden) til knøttet. 2 onkler, 1 tante + bestemor og bonosbestefar på samboer sin side. Så er vi jo såklart mor & far + storesøster og storebror også ;D

På ene siden hos meg er vi en relativt stor familie og på andre siden hos meg en liten familie. Dette blir oldebarn nummer to på ene siden og oldebarn nummer 5 på andre siden. Nummer 4 kommer bare noen måneder før :)

Back
Topp