Stor blødning

Går nok ikke veien dette desverre:( Nok en SA. Menskramper X 10 og blør masse. Vet ikke om jeg skal ligge, stå eller sitte når krampetakene tar tak som verst.
Jeg bare gråter og er nå 99% sikker på at vi ikke er gravid lenger.
Gråter for deg❤️Dette var veldig veldig trist.
Stor og god klem fra meg
 
Tusen takk for tanker og klemmer alle sammen[emoji173]️
Guri dette her er vondt altså[emoji20] Selv om jeg bare var rundt 10 uker på vei, så er det så ekstremt vondt. Man rekker liksom å glede seg så masse, også blir alle gleder og drømmer knust. Er så vondt å kjenne at kroppen jobber med å få ut det du ønsker mest av alt at skal være der.
 
Så utrolig trist ☹️☹️ mange gode klemmer til deg [emoji173]️
 
Åneeei[emoji26] så utrolig trist! Håpte du skulle slippe å bekymre deg mer nå. Masse gode klemmer til deg![emoji173]️
 
Leit å høre, 10 uker er jo liksom et kvart svangerskap så man har hatt masse tid til å tenke og drømme.

Skjønner det ser skikkelig dårlig ut, men krysser fingrene for et mirakel og god oppdatering etter UL til onsdag. Regner med du beholder den timen
 
Håper virkelig spiren klamrer seg fast! [emoji173]️ ikke noe kjekk lesing dette her [emoji29]
 
Ååå så utrolig leit :( vet hvor grusomt det er og tenker veldig på deg!! Håper på et mirakel! God klem <3
 
Så trist å lese.. Håper det går greit med deg, så greit som der kan hvertfall. Ta vare på hverandre [emoji173]️
 
Så trist å lese[emoji17] sender deg en stor klem[emoji173]️
 
Åå dette var trist[emoji22] sender deg den største klemmen! Det er virkelig vanskelig å ikke glede seg, så skjønner godt at du er skuffet og lei deg[emoji173]️
 
Nei og nei [emoji85] Så ufattelig trist å høre [emoji22] Jeg sender deg den største klemmen!
Helt forferdelig at det skjer i uke 10. Da har man allerede gledet seg så lenge [emoji174]
Ta vare på deg selv så godt du kan [emoji173]
 
Back
Topp