Stor blødning

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Da tror jeg nok en gang løpet er kjørt for denne gang:( Blør mer enn jeg har gjort de siste dagene nå. Såpass at jeg tok på meg ett bind.
Også kramper i magen. Veldig sterke kramper.
Kontakter legen i morgen. Har ul på sykehuset onsdag, men tror ikke jeg vil vente med å ta kontakt med legen av den grunn.
Men er lite håp igjen hos meg nå kjenner jeg.
 
Nei nei du får ikke lov til å miste spiren din❤️❤️ Håper du tar feil og at blødningen er uskyldig. Med jenta mi hadde jeg blødning til ca fjerde mnd, så kan jo gå bra. Håper av hele meg at det går bra❤️
Stor klem til deg❤️
 
Uff, så trist! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast og blødningen er uskyldig ❤️
 
Nei nei du får ikke lov til å miste spiren din[emoji173]️[emoji173]️ Håper du tar feil og at blødningen er uskyldig. Med jenta mi hadde jeg blødning til ca fjerde mnd, så kan jo gå bra. Håper av hele meg at det går bra[emoji173]️
Stor klem til deg[emoji173]️

Uff, så trist! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast og blødningen er uskyldig [emoji173]️

Ikke noe blod på bindet da jeg gikk på do for en time siden. Men blod på papiret.
Har så sterke smerter i magen:( Kanskje det kan være luftsmerter? Er jo ganske oppblåst. Uff den redselen for alt som kan være galt tar helt overhånd over hjernen min[emoji85] Er så vanskelig å tenke positivt.
Men det hjelper litt med det dere skriver[emoji173]️ Tusen takk fine dere[emoji8] Jeg håper minst like mye som dere at dette er helt uskyldig.
 
Ikke noe blod på bindet da jeg gikk på do for en time siden. Men blod på papiret.
Har så sterke smerter i magen:( Kanskje det kan være luftsmerter? Er jo ganske oppblåst. Uff den redselen for alt som kan være galt tar helt overhånd over hjernen min[emoji85] Er så vanskelig å tenke positivt.
Men det hjelper litt med det dere skriver[emoji173]️ Tusen takk fine dere[emoji8] Jeg håper minst like mye som dere at dette er helt uskyldig.
Krysser virkelig fingrene for at det er en uskyldig blødning du har. Har du hatt noen flere blødninger før dette? Jeg har luftsmerter hver eneste natt. Og noen ganger så sinnsykt vondt at det føles som at hele magen min er på vei til å sprekke, så kan godt være luftsmerter du har.

Har selv brun spotting av og på fra torsdag. Så litt redd det skal gå dårlig selv.
 
Krysser virkelig fingrene for at det er en uskyldig blødning du har. Har du hatt noen flere blødninger før dette? Jeg har luftsmerter hver eneste natt. Og noen ganger så sinnsykt vondt at det føles som at hele magen min er på vei til å sprekke, så kan godt være luftsmerter du har.

Har selv brun spotting av og på fra torsdag. Så litt redd det skal gå dårlig selv.

Jeg begynte også på torsdag. Litt rosa på papiret. Nå er det litt mer friskt blod og har såå vondt i magen. Kjennes ut som skikkelig krampetak til tider.
Jeg dro på tul torsdagen for jeg ble så urolig. Da fikk vi jo se at alt var fint. Men når jeg fortsatt får blod på papiret og i tillegg disse vonde krampene så kjenner jeg har bekymringen stiger igjen[emoji85]
Jeg håper virkelig for oss begge[emoji173]️
 
Jeg begynte også på torsdag. Litt rosa på papiret. Nå er det litt mer friskt blod og har såå vondt i magen. Kjennes ut som skikkelig krampetak til tider.
Jeg dro på tul torsdagen for jeg ble så urolig. Da fikk vi jo se at alt var fint. Men når jeg fortsatt får blod på papiret og i tillegg disse vonde krampene så kjenner jeg har bekymringen stiger igjen[emoji85]
Jeg håper virkelig for oss begge[emoji173]️
Ja syns liksom ikke blod har noenting i et svangerskap å gjøre. Også har jeg liksom tenkt at hvis jeg absolutt skal miste så får det bare sette igang istedenfor å drøye så lenge. Skjønner du blir veldig bekymret da du har så vondt også. Jeg mistet jo alle symptomene mine samtidig med at jeg begynte å blø så var jo sikker på at det var over å ut. Men så har jeg vært sinnsykt kvalm i helgen så tr det som et godt tegn hvertfall.
 
Der er mange som blør i svangerskapet, og det går fint. Krysser fingrene for at du er en av de[emoji122][emoji173]️
 
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning
 
Krysser fingrene! Håper det går bra til tross for blødningene ❤
 
Sender over en klem og krysser fingrene for at det er uskyldig blødning du opplever <3
 
Går nok ikke veien dette desverre:( Nok en SA. Menskramper X 10 og blør masse. Vet ikke om jeg skal ligge, stå eller sitte når krampetakene tar tak som verst.
Jeg bare gråter og er nå 99% sikker på at vi ikke er gravid lenger.
 
Back
Topp