Februar?
Forumet er livet
ORIGINAL: Heidi_88
ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: Mamma x 3
ORIGINAL: Heidi_88
Ikke så veldig søt? Hva vil det si?
Var nesten glad for at jeg slapp å presse ut mi på 4570 g, så stakkars dame.. [8D]
unødvendig kommentar ja! er nok verdens vakreste baby for de nybakte foreldre. Men ja stor baby!
Ja for den nybakte mor ja, men ikke for meg. Og hva vil det si at hun ikke var så veldig søt. Hva betyr det??? Synes ikke jeg trenger å beskrive det noe mer jeg.
Sånn som du skrev det, virka det bare som om du mente babyen var stygg.. Bare lurte på om jeg forstod deg rett.. ;)
Men unødvendig kommentar av utseende uansett da.. :)
Og du skal aldri si aldri.. ;) Er ikke verre enn å google størrelsen på babyen, så kommer innlegget ditt opp..
Og om du er anonym her, har ikke noe å si.. Det svir like mye om det er en ukjent eller bekjent som sier noe stygt om ungen din..
En mindre pen unge da. Eller er det bare lov å kommentere et utseende om det er pent. Er ikke det dårlig gjort ovenfor andre man ikke gir den kommentaren til. Jeg synes ikke ungen var søt jeg. Og seriøst, jeg tror ikke den mammaen er på bv så det så. Og om jeg mener at ungen ikke er det vakreste barnet i verden så har jeg lov til å si det, men jeg trenger ikke å si det til mammaen.