Stor baby!!

ORIGINAL: Prinsesse Blå

ORIGINAL: Mirakelbarnet

Jeg syntes det var helt greit at min gutt var rundt 4 kg jeg [:D]

Også syntes jeg at mye her inne blir blååååst opp i det største...Vi må slappe av.. [:)]

Kunne ikke vært mer enig!!! Hva skjedde med at det er et forum for alle og at det må være lov å si hva man mener??? Og skal man virkelig bry seg om alt alle skriver, sier og mener, ja da tror jeg jammen man blir smårar i hodet...

Helt unødvendig kommrntar, tydeligvis en ordentlih umoden person bak nicket janpanmarsipan.. kom tilbake når du har blitt tørr bak øra jente, ytringsfrihet eller ikke, er noe som heter folkeskikk!
Og denne kommentaren... ha ha ha [:D]

og utheve andre sine kommentarer som man er uenig i  er heller ikke heldige mener jeg.............

SKJÆRPINGS JENTER....................................

Det begynner å bli heksejakt med en gang noen sier noe andre er uenige i. Og når snille herlige mennesker sletter seg eller vurderer og slette seg pga drittslenging, så er det på tide å skjerpe seg litt her...................
Rist på hodet av det de har skrevet hvis du er veldig uenig, og evt tell til 100 før du svarer.........

Det var en stor unge det! Jeg synes min på 4kg var stor, hehe...
Sjeldent man ser nyfødte på over 5 kg [:)]

Ser det har blitt slengt litt av hvert her inne i tråden, og sier bare ro ned litt da..Please...

Oi da... Min veide 6 tusen og noe da han var 4 mnd...

Syns alle babyer er fine på sin måte. De kan jo ikke noe for at de kom til verden, stakkars.

Men er bare TO i mine øyner som er VERDENS vakreste...

Også må jeg bare si: SOV GODT JENTER og ro ned eggstokkene ;)

ORIGINAL: janpanmarsipan

Så kanskje vi burde ha en grense for hva som er lov til å si da. For hvis jeg sier at jeg ikke synes ungen er søt så er ikke det greit. Er det lov å mene det, men ikke si det? Høres nesten litt dobbeltmoralsk ut det.

Poenget mitt var at jeg synes det var ekstremt ufint og dårlig gjort å skrive stygge ting om en baby på et åpent forum på nettet hvor hvem som helst kan se det.
Jeg sa ikke at det var ulovlig å synes hva man vil.

Du synes babyen var stygg, jeg synes det var stygt gjort av deg å skrive det her. Jeg synes også argumentene dine for hvorfor det er greit å baksnakke andre er dårlige.
(Selv om det bare er en baby, og moren ikke finner ut hvem du er, og du tror hun neppe ser det)

wow...det må ha gjort vondt[&:]
nesten konfirmanten[:)]

tjohoi her var det fart... ro nå ned a folkens, snakk om å blåse opp ting da... er jo lov å mene en baby er mindre pen, hu sa jo ikke at ungen var stygg[X(] slapp av litt, blir nervøs jeg...[&:]

Tilbake til HI : Wow , for en stor baby ! Håper det var ks, for den vqr over det dobbelte av datteren min, og nesten det dobbelte av sønnen min [X(]

ORIGINAL: Miriel

ORIGINAL: janpanmarsipan

Så kanskje vi burde ha en grense for hva som er lov til å si da. For hvis jeg sier at jeg ikke synes ungen er søt så er ikke det greit. Er det lov å mene det, men ikke si det? Høres nesten litt dobbeltmoralsk ut det.

Poenget mitt var at jeg synes det var ekstremt ufint og dårlig gjort å skrive stygge ting om en baby på et åpent forum på nettet hvor hvem som helst kan se det.
Jeg sa ikke at det var ulovlig å synes hva man vil.

Du synes babyen var stygg, jeg synes det var stygt gjort av deg å skrive det her. Jeg synes også argumentene dine for hvorfor det er greit å baksnakke andre er dårlige.
(Selv om det bare er en baby, og moren ikke finner ut hvem du er, og du tror hun neppe ser det)

Jeg har ikke sagt noen plass at jeg synes ungen er stygg. Det er det du som sier. Jeg har sagt at jeg ikke synes ungen er søt jeg. Og jeg mener det finns fler enn bare to alternativer. For hvis det bare finnes to alternativer, en søt og en stygg og jeg synes jeg har verdens vakreste baby så vil jo det si at alle dere andre har stygge babyer og det synes jeg jo ikke.

Oi.. det var ei stor tulle jah! [:D]
Lilly veide 6900 gram da ho var et halvt år  gammel [8D]

Back
Topp