Stor aldersforskjell

Gartner

Glad i forumet
Jeg dater en som er 12 år eldre enn meg. Jeg er selv snart 30. Vi er veldig like i mangen ting. åde i oppførsel og syn på livet. Han er alenefar med 3 barn

Kunne du akseptert en sik aldresforskjell?
hva hadde du syntes om venninnen din hadde en som var så mye eldre?

Bare lurer...

Jeg er enig med dere alle, og har jo bestemt meg for at jeg vil se om det kan føre til noe mer.
Håper de går rette veien.
En merker jo ikke noe til aldersforkjellen egentilg.

Jeg er 28, ektemannen min er 41 [:)] Fungerer som bare det [;)]

ORIGINAL: irsa

Hadde ikke reagert i det hele tatt[;)]

Alder er INGEN hindring[:D] KUN ett tall!!!

LYKKE TIL[:D]

er så enig!

Jeg hadde ikke reagert på det[;)]
Det er 10 år mellom meg og sambo... Jeg er 24 og han er 34. Jeg synes ikke alder har noe å si[:)]

Ikke noe problem, kjenner en som har en "stedatter" som er eldre enn seg selv. Så lenge man finner en som man er virkelig glad i spiller anderen ingen rolle

ORIGINAL: Minimeg

Synes det er helt greit jeg iallefall.

Du er voksen, han er voksen.

Synes ikke 12 år er noe problem når dere er så voksne begge to. vi har 8 år mellom oss, og jeg kan ikke si å ha merket det noen sinne...

Hadde ikke reagert, så lenge man har det fint sammen, så er vel det det viktigste. Min samber er 9 år eldre enn meg, og vi merker ikke den forskjellen [:)]

Det kommer jo alt an på hvem som er i sammen det da...
Vil jo si at det er helt ok, når en er voksen er det like mye interesser og livssituasjon som avgjør om folk fungerer sammen som alder.

Svigerinna mi og svoger min har 11 år, der han er eldst. Det fungerer kjempeflott[:)]

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Jeg synes det er helt greit jeg, for du er jo voksen. Hadde vært anderledes om du var 17..

jeg er samboer med en som er 10 år eldre enn meg - så det hadde jeg ikke sagt stort på..
ser det som et pluss at han du dater har barn.. da skjønner han mer..
han jeg bor sammen med har aldri vært samboer og har ingen barn, så her er det konflikter som perler på snor.. [:-]

her er det 8 år i forskjell på oss. Han er 28 og jeg 35 år. Går helt bra her[:)]

Jeg ser ikke noe problem i det i det hele tatt. Har aldri tenkt det som ett problem. Er selv sammen med en som er 11år eldre enn meg og har vært det i flere år. Nei, ikke no galt i det[;)]

Hadde du vært 16 og han 28 hadde jeg ment noe, men når du er 30 er du nok voksen nok til å kjenne hva som er riktig for deg[:)]

eksen min er 11 år eldre og vi var sammen da jeg var 18år.. var vaskelig aldersforskjell på meg og han da.. men er ikke det nå!! med meg og sambo som det er 8 år mellom

Takk for svar alle sammen.
Vi har ikke kommet så langt som til å diskutere barn. Til det er det for ferskt, men han har ikke sagt at han ikke vil ha.
Nå nyter jeg bare tiden med en som har orden på livet og vet hva det vil si å ha små barn.

ORIGINAL: Minimeg

Synes det er helt greit jeg iallefall.

Du er voksen, han er voksen.

Helt enig[:)]

Dere er begge voksne mennesker. Hadde ikke reagert på det i det hele tatt[:)]

Back
Topp