Stor aldersforskjell

Jeg har selv vært sammen med en som var 12 år eldre, da var jeg 20 og det funket ikke særlig bra for oss[8D] Kanskje hvis jeg hadde vært eldre... Hadde ikke tenkt noe på det hvis en venninne hadde vært det[:)]

ORIGINAL: buffi

her er det 8 år i forskjell på oss. Han er 28 og jeg 35 år. Går helt bra her[:)]

[:D]

Alder har ingenting å si!!

Det er 12 år mellom meg og mannen også[:)][:)] Vi merker ikke noe til aldersforskjellen.

Når man er 30 så synes jeg vel at forskjellene blir mindre når man er med noen som er mye eldre enn seg selv..

Ser ingenting galt med det.

"Kjærlighet uten grenser" - får jo være opp til hver og en. Det viktige er jo at man er glad i hverandre. Men, må innrømme at jeg hadde syntes det var rart hvis jeg hadde vært pensjonist i 15 år før sambo. Da hadde jeg jo vært ca 80 år når ho ble pensjonist[:D][:D]

i utgangspunktet ser jeg ikke noe galt i at man finner seg eldre/yngre menn/kvinner enn seg selv.
men jeg må innrømme at jeg syns det var ekkelt da venninna mi på 25 rotet med en som var nesten 60.

ORIGINAL: Bejb

i utgangspunktet ser jeg ikke noe galt i at man finner seg eldre/yngre menn/kvinner enn seg selv.
men jeg må innrømme at jeg syns det var ekkelt da venninna mi på 25 rotet med en som var nesten 60.

uuuæææ!!![:'(] 60 år er litt drøyt ass. Da har man rukket bli ganske slapp i huden på kroppen, nedbrytingsprosessen har allerede kommet et stykke ved 40 liksom!!

ORIGINAL: Gartner

Jeg dater en som er 12 år eldre enn meg. Jeg er selv snart 30. Vi er veldig like i mangen ting. åde i oppførsel og syn på livet. Han er alenefar med 3 barn

Kunne du akseptert en sik aldresforskjell?
hva hadde du syntes om venninnen din hadde en som var så mye eldre?

Bare lurer...

Ikke noe problem, ofte bare en fordel hehe, de har mer livserfaring enn disse smågutta [:D][:D]

Nesj...12 år er jo bare 12 år [;)]
Selv er jeg gift med verdens beste mann, og han er 19,5 år eldre enn meg.. (Jeg er 23, var 18 da vi ble sammen).

Merker jo at han er eldre enn meg, sånn med tanke på opplevelser, syn på verden osv. Der jeg er i ferd med å utvikle politiske standpunkt osv. har han gjennom en årrekke tenkt mine tanker mange ganger. Og jeg vet jo det, at når jeg er 60 så vil han være 80...og det er en rimelig stor forskjell......men ikke noe jeg tenker på i hverdagen [:)]

Aldersforskjell merker en mindre og mindre til, jo eldre en blir selv (Mener ikke å si at du er gammel altså [;)]) , og når du er nesten 30, så er du godt voksen - og han godt voksen ! Skille blir ikke så stort og merkes ikke like godt[:)]

Løkke til ![:)]

Jeg kjenner ei som er sammen med en som er 9 år eldre. Ser ikke problemet jeg!

Alder er bare et tall. Spesielt når man er i den alderen da.
om du skulle ha sagt at du var 10 år og han 22 år så blir det noe annet da.. see?

jeg har bare et problem med typen til ene venninna mi... men det går ikke så mye på alder..! Ene dagen er de forlovet og andre har han hevet henne ut, byttet til hemmelig nr og vil ikke snakke med henne.. 3 skal de ha barn (altså prater om at de vil det) og 4 forlovet igjen hvoretter han hiver henne ut igjen... da er de fra hverandre i en mnd eller 2 og på´n igjen!
Forventer mere av en på 36 år....[8|]

ORIGINAL: irsa

Hadde ikke reagert i det hele tatt[;)]

Alder er INGEN hindring[:D] KUN ett tall!!!

LYKKE TIL[:D]

har selv vært sammen med en som var 15 år eldre enn meg, vi var sammen i mange år og fikk en datter sammen....å nå har jeg en kjærste som er 4 år yngre enn meg[8D]

ORIGINAL: afrodite1

jeg er 17 og sambo er 30.. syntes dere det er rart?[:-]

Ja.

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Jeg synes det er helt greit jeg, for du er jo voksen. Hadde vært anderledes om du var 17..

et par jeg kjenner giftet seg når hun var 17år og han var 29 år.. altså 12 års forskjell.
Og de er lykkelig gift enda. gift på 9 året[:)] 

men jeg husker jeg hevet øynene da de fortalte at de var forlova..hehe...

Her er det 16års forskjell på meg og sambo, jeg er 19 og han er 35! mange mener dette er fullstendig galskap, men vi har nå vert sammen i litt over 2år og har en fantastisk sønn sammen![:)] selv om det kan være litt vanskelig til tider så har vi det i utgangspunktet utrolig bra sammen, jeg selv mener at alder ikke har noe å si så lenge man trives sammen med hverandre! Det som har vert det desidert vanskeligste her er venner, jeg føler meg litt for ung til å "henge" sammen med vennene til sambo på 35+ liksom, og han synes det kan bli i drøyeste laget å være med mine venninder på 19år som fortsatt kniser litt å er glad i fest og morro. men vi får det jo til å funke bra fordi[:)]

helt ok... har ingen betenkeligheter med den aldersforskjellen...

Når begge er voksne er det ok, det er når ene parten går på "barnerov" jeg synes det blir rart....

ORIGINAL: Stine_23

Jeg hadde ikke reagert på det[;)]
Det er 10 år mellom meg og sambo... Jeg er 24 og han er 34. Jeg synes ikke alder har noe å si[:)]

samme her[:D]

Er vist bare jeg som har tenkt i de baner at andre vil reagere, for alle venninnene mine sier og det samme som dere. [:D]
Klart en vil merke aldersforskjellen når han er 80 og jeg er 68, men det får en ta når den tid kommer.
Litt morsomt er det at etter to dater så svarer han at det er helt flott at vi er invitert i fest noen mnd frem i tid... Lover jo bra det.[:D]

Back
Topp