Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville brukt sko ja. Blir jo våte med kun stonz på..
Ok ja da vet jeg ikkeBlaute? Er jo slikt regnfor på dei?
Men bør ikke skotøyet de skal bruke ha støtte på ankelen?
Nei vet ikke jeg hellerIkkje veit eg, derfor eg spør![]()
Vil du heller anbefale å kjøpe det enn førstegangsko?Det alder beste for foten er å gå barbent. Så det er veldig bra med stonez eller andre poser![]()
Ja når de først skal bruker sko så bør det være en sko med stiv helMen bør ikke skotøyet de skal bruke ha støtte på ankelen?
Sko ja men det er jo mer en utetøffel som gir foten et nærmere grep det som er naturlig og barfot. Ser for meg at det er nærmere å bruke skinntøffler inne som de anbefaler fordi barna får utviklet føttene bedre da enn I sko og de har jo ikke stiv ankel.Men bør ikke skotøyet de skal bruke ha støtte på ankelen?
Som regel krabber og går barna litt om hverandre i begynnelsen og leker mye på bakken. Da er stonez ypperlig. Ellers ender du med slitte skotupper ved krabbing og unaturlig bevegelse ved å reise seg ol. Det største problemet er når det regner - å krabbe og klatre med støvler er håpløst. Har ikke tall på hvor mange barn som har hatt støvlene hengende etter seg i gummibuksaVil du heller anbefale å kjøpe det enn førstegangsko?
Takk for tips!Som regel krabber og går barna litt om hverandre i begynnelsen og leker mye på bakken. Da er stonez ypperlig. Ellers ender du med slitte skotupper ved krabbing og unaturlig bevegelse ved å reise seg ol. Det største problemet er når det regner - å krabbe og klatre med støvler er håpløst. Har ikke tall på hvor mange barn som har hatt støvlene hengende etter seg i gummibuksa![]()
Hvis ungen begynner i bhg nå på nyåret (eller leker mye ute) og ikke har begynt å gå enda, ville jeg helt klart valgt stonez.
Jepp. Når ungene nettopp har begynt å gå er ikke ballansen og tyngdepunktet helt riktig alltid og fotsålen ikke formet ut i fra det. SåSko ja men det er jo mer en utetøffel som gir foten et nærmere grep det som er naturlig og barfot. Ser for meg at det er nærmere å bruke skinntøffler inne som de anbefaler fordi barna får utviklet føttene bedre da enn I sko og de har jo ikke stiv ankel.
Den stive ankelen syns jeg å huske er mer for at skoen skal være stabil overalt og ikke gi etter på plasser, sko er jo unaturlig og kan gi skader om de er for små eller feil utformet.