Stonz

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er Stonz greitt til barn som går eller bør ein bruka sko til dei?

Ville brukt sko, ser ikke helt poenget med Stonz til barn som kan gå..

Nokon som har erfaring med vottane og dei andre produkta?

Poenget med stonz til barn som kan gå er at det er mer naturlig for de små føttene sin utvikling. også ville jeg vurdert hvor mye de går. Om de bare går noen skritt så mener jeg de er ypperlig og bedre enn sko. De skal være helt fine til å gå I uansett da. Bare ikke så smart å bruke på asfalt osv.

• Liker
Reactions: EJ
Det alder beste for foten er å gå barbent. Så det er veldig bra med stonez eller andre poser :)

Men bør ikke skotøyet de skal bruke ha støtte på ankelen?
Sko ja men det er jo mer en utetøffel som gir foten et nærmere grep det som er naturlig og barfot. Ser for meg at det er nærmere å bruke skinntøffler inne som de anbefaler fordi barna får utviklet føttene bedre da enn I sko og de har jo ikke stiv ankel.

Den stive ankelen syns jeg å huske er mer for at skoen skal være stabil overalt og ikke gi etter på plasser, sko er jo unaturlig og kan gi skader om de er for små eller feil utformet.

Vil du heller anbefale å kjøpe det enn førstegangsko?
Som regel krabber og går barna litt om hverandre i begynnelsen og leker mye på bakken. Da er stonez ypperlig. Ellers ender du med slitte skotupper ved krabbing og unaturlig bevegelse ved å reise seg ol. Det største problemet er når det regner - å krabbe og klatre med støvler er håpløst. Har ikke tall på hvor mange barn som har hatt støvlene hengende etter seg i gummibuksa :p

Hvis ungen begynner i bhg nå på nyåret (eller leker mye ute) og ikke har begynt å gå enda, ville jeg helt klart valgt stonez.

Som regel krabber og går barna litt om hverandre i begynnelsen og leker mye på bakken. Da er stonez ypperlig. Ellers ender du med slitte skotupper ved krabbing og unaturlig bevegelse ved å reise seg ol. Det største problemet er når det regner - å krabbe og klatre med støvler er håpløst. Har ikke tall på hvor mange barn som har hatt støvlene hengende etter seg i gummibuksa :p

Hvis ungen begynner i bhg nå på nyåret (eller leker mye ute) og ikke har begynt å gå enda, ville jeg helt klart valgt stonez.
Takk for tips!:D vi tenkte å ønske oss sko til bursdagen nå i januar. Kanskje vi heller skal ønske oss stonz da:)

Sko ja men det er jo mer en utetøffel som gir foten et nærmere grep det som er naturlig og barfot. Ser for meg at det er nærmere å bruke skinntøffler inne som de anbefaler fordi barna får utviklet føttene bedre da enn I sko og de har jo ikke stiv ankel.

Den stive ankelen syns jeg å huske er mer for at skoen skal være stabil overalt og ikke gi etter på plasser, sko er jo unaturlig og kan gi skader om de er for små eller feil utformet.
Jepp. Når ungene nettopp har begynt å gå er ikke ballansen og tyngdepunktet helt riktig alltid og fotsålen ikke formet ut i fra det. Så
Nær barfot som mulig er best.

Back
Topp