StOlavs og corona

Hva sto det på sms om jeg kan spørre? :D

Husk avtale på St. Olav 20.03.2020 ved Senter for fostermedisin. Ikke møt, men ring hvis du er i karantene, er bekreftet smittet selv eller har vært i nærkontakt med personer bekreftet smittet med koronavirus siste 14 dager før avtalen. Dette gjelder også hvis du har hoste, sår hals, tungpust eller feber. Kun pasienter som trenger ledsager/assistanse kan ha med pårørende inn på sykehuset.
 
Noen som har født der nå som kan si hvordan retningslinjene er? Er ikke kommet nytt skriv siden 9. Juni så lurer på om det er gjeldende.. Kan feks søsken komme på besøk? Får mannen være med om jeg legges inn på observasjon før aktiv fødsel? :)
 
Noen som har født der nå som kan si hvordan retningslinjene er? Er ikke kommet nytt skriv siden 9. Juni så lurer på om det er gjeldende.. Kan feks søsken komme på besøk? Får mannen være med om jeg legges inn på observasjon før aktiv fødsel? :)

Partner får bare være med når aktiv fødsel starter, men får være med på barseloppholdet etterpå :) Kun deg og partner, ingen andre :)
 
Back
Topp