Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHar sett dem på tilbud innimellom.
Klarer ikke huske helt når, men kan hende type julekalender-tid
Så det var 25% på barnas hus på de før jul i fjor ,men ikke sikkert det er i år da.Det lurer jeg også på! Stokke har vel sjeldent salg?![]()
Ja, det er litt kult!Stokke har sjelden salg, men om man bestiller direkte fra Stokke pleier man å få med gratis gravering av navn i alle fall![]()
Vi kjøpte til 999 da vi ventet eldste, kjøpte på den barneforretningen som lå i samme ende og etasje som McD på sørlandssenteret (den er vel lagt ned nå?)Min opplevelse er at de veldig sjeldent er på tilbud.. Vi har kjøpt Stokke varer på tilbud de få gangene det er sånn typisk 25% på hele butikken på babybanden f.eks. Men noen av gangene er det 25% på hele butikken også *gjelder ikke Stokke.
Brukt er ikke aktuelt , detfor jrg spør om tilbudMange Stokke tripp trapp som ligger ute på finn. Anbefaler at du kjøper der heller enn å vente på tilbud. Har sett helt kurante stoler bli solgt for 300-400kr. Er de godt brukt kan du pusse de ned og male. Men de fleste som selges brukt er helt ok uten å trenge noe fiksing. Disse stolene har lang levetid og er solide.
Ikke her heller.. nesten like dyrt å kjøpe brukt som nytt her så da slenger jeg heller inn mellomleggetBrukt er ikke aktuelt , detfor jrg spør om tilbud![]()

Vi kjøpte til 999 da vi ventet eldste, kjøpte på den barneforretningen som lå i samme ende og etasje som McD på sørlandssenteret (den er vel lagt ned nå?)![]()
Takk , da får vi følge med.Bror min kjøpte på tilbud i fjor på Black friday. Barnas hus eller babyshop tror jeg det var. Tror de betalte 1300![]()
Den, jaDen med lekebutikk kombinert med barneutstyr? Den er i alle fall lagt ned![]()

Den, jahusker ikke hva den heter.
Syns det er trist, mange gode minner i den butikken fra jeg var mindre![]()