Stokke tripp trapp

Kengu

Forumet er livet
VIP
Pleier de være på tilbud innimellom?
Noen som vet om de er på tilbud blackfriday ellers diverse sdventskalendere i des?

Har sett dem på tilbud innimellom.
Klarer ikke huske helt når, men kan hende type julekalender-tid

Det lurer jeg også på! Stokke har vel sjeldent salg? o_O

Min opplevelse er at de veldig sjeldent er på tilbud.. Vi har kjøpt Stokke varer på tilbud de få gangene det er sånn typisk 25% på hele butikken på babybanden f.eks. Men noen av gangene er det 25% på hele butikken også *gjelder ikke Stokke.

Veldig, veldig sjeldent man får stokke på tilbud...

Stokke har sjelden salg, men om man bestiller direkte fra Stokke pleier man å få med gratis gravering av navn i alle fall :)

Stokke har sjelden salg, men om man bestiller direkte fra Stokke pleier man å få med gratis gravering av navn i alle fall :)
Ja, det er litt kult!

Vi har en sånn payback-greie på enkelte nettbutikker pga medlemskap i en forening av ett eller annet slag, så vi får tilbake et par prosent av kjøpet.. så blir å vurdere å bestille med en sånn ordning..

Vi kjøpte på tilbud da vi ventet frøkna. Dvs betalte 999 for den, men husker ikke når på året. Tror kanskje det var på nyåret 2016, hadde termin i april 2016 :)
Men usikker på hva de ligger på i fullpris nå da, så vet ikke hvor godt tilbudet var :)

Min opplevelse er at de veldig sjeldent er på tilbud.. Vi har kjøpt Stokke varer på tilbud de få gangene det er sånn typisk 25% på hele butikken på babybanden f.eks. Men noen av gangene er det 25% på hele butikken også *gjelder ikke Stokke.
Vi kjøpte til 999 da vi ventet eldste, kjøpte på den barneforretningen som lå i samme ende og etasje som McD på sørlandssenteret (den er vel lagt ned nå?) :p

Mange Stokke tripp trapp som ligger ute på finn. Anbefaler at du kjøper der heller enn å vente på tilbud. Har sett helt kurante stoler bli solgt for 300-400kr. Er de godt brukt kan du pusse de ned og male. Men de fleste som selges brukt er helt ok uten å trenge noe fiksing. Disse stolene har lang levetid og er solide.

Mange Stokke tripp trapp som ligger ute på finn. Anbefaler at du kjøper der heller enn å vente på tilbud. Har sett helt kurante stoler bli solgt for 300-400kr. Er de godt brukt kan du pusse de ned og male. Men de fleste som selges brukt er helt ok uten å trenge noe fiksing. Disse stolene har lang levetid og er solide.
Brukt er ikke aktuelt , detfor jrg spør om tilbud :)

Bror min kjøpte på tilbud i fjor på Black friday. Barnas hus eller babyshop tror jeg det var. Tror de betalte 1300 :)

Vi kjøpte til 999 da vi ventet eldste, kjøpte på den barneforretningen som lå i samme ende og etasje som McD på sørlandssenteret (den er vel lagt ned nå?) :p

Den med lekebutikk kombinert med barneutstyr? Den er i alle fall lagt ned :(

Den, ja :) husker ikke hva den heter.
Syns det er trist, mange gode minner i den butikken fra jeg var mindre :shy::p

Barneland het den, enig. Masse gode minner :) vi rakk å kjøpe minsten sin vogn der i 2018, men så la de ned ganske kort tid etterpå..

Back
Topp