Stokke tripp trapp

Sjeldent tilbud på de. Jeg kjøpte når de hadde rabatt på 25% med dnb mastercard på alt på babybanden for to år siden. Kan bare huske å ha sett noe salg en gang siden da (men har ikke aktivt sett etter det heller).

Vi kjøpte på tilbud da vi ventet frøkna. Dvs betalte 999 for den, men husker ikke når på året. Tror kanskje det var på nyåret 2016, hadde termin i april 2016 :)
Men usikker på hva de ligger på i fullpris nå da, så vet ikke hvor godt tilbudet var :)
Vet jeg har sett de pp tilbud flere ganger men husker ikke når på året.

Har kjøpt begge til ungene på tilbud på babyshop. Den ene kjøpte jeg rundt juletider og den andre på sommeren

https://prisguiden.no/produkt/stokke-tripp-trapp-barnestol-273201

Her ser man at den var på tilbud i mars 2019 på babybanden, til 1387kr.
Den gangen den var på tilbud før det, var i desember 2017, da til 1359 på babyshop.
Ser ut til at det er langt mellom tilbudene her. Du får smøre deg med tålmodighet om du kan. Synd at det ikke er et alternativ å kjøpe brukt, for der er det virkelig penger å spare. Kjøpte brukt selv, og tenker å selge den videre når vi ikke lenger har bruk for den. Men jeg bor i et området med mye brukt på markedet, så da er det jo enklere. Kjøpte stokke tipp trapp stol med babydel og nyfødtdel for 1400kr.

Back
Topp