Stokke Trailz

Jeg kontaktet Recaro for å høre om Privia passet på følgende vogner;
Stokke trailz
Babyjogger City Premier
Emmajungla nxt 90.
Fikk svar i dag om at disse er testet men at de dessverre IKKE passer :(
Æsj, så kjedelig :( jaja, får bare lete etter en annen bilstol hvis det blir så jeg ender opp med en av disse vognene da.. :)

Kjempenyttig innlegg! :) Jeg vurderer også denne vogna, men ser at noen mener at den ikke passer særlig bra for høye personer. Samboer er 1.94, så det er jo viktig at han også synes den er behagelig å trille. Kan jeg spørre hvor høy mannen din er, og om han synes den er god å trille?

Mannen min er 1.93 høy og elsker vår Stokke trailz. Mye av grunnen til at vi valgte vognen (i tillegg til at vi synes den var finest) var at vognen er høy,så han slipper å bøye seg veldig slik han må på andre vogner for å ta ut babyen. Pluss at den er mer komfortabel for han å trille,fordi den er bedre ergonomisk for han. Anbefaler absolutt Stokke trailz!

Jeg ler litt inni meg når jeg ser høye mannfolk med sportsdelen til f.eks Emmaljunga. Ser ut som han går med dukkevogn:-p

Jeg lurer på en ting: Stokke Trailz, bagen er beregnet inntil barnet er 9 kg, sittedelen er beregnet inntil 15 kg. Etter barnet er over 15 kg, kan man ikke bruke Stokke Trailz eller? Hva bruker man videre da? (Spm. stjålet fra annet tråd uten godt svar). Ser at amerikansk grense for sittedelen er 20 kg. Mannen vil absolutt ha EN vogn som kan brukes hele tiden, og det får man kanskje ikke med en Trailz?

Jeg lurer på en ting: Stokke Trailz, bagen er beregnet inntil barnet er 9 kg, sittedelen er beregnet inntil 15 kg. Etter barnet er over 15 kg, kan man ikke bruke Stokke Trailz eller? Hva bruker man videre da? (Spm. stjålet fra annet tråd uten godt svar). Ser at amerikansk grense for sittedelen er 20 kg. Mannen vil absolutt ha EN vogn som kan brukes hele tiden, og det får man kanskje ikke med en Trailz?
Gjennomsnittsvekt på en 4åring er 16kg. Og i den alderen er vel de fleste ferdige med vogna.

Gjennomsnittsvekt på en 4åring er 16kg. Og i den alderen er vel de fleste ferdige med vogna.

Håper absolutt jeg slipper å trille rundt på en fire-åring! Men - har sett mange ulike statistikker på hva en to-åring veier også, og tydeligvis kan de og veie over 15 kg. Min mann og jeg er lange og ganske tunge begge to, så da er vel sjansen stor for at barnet også blir av samme format.

Noen her som har brukt Trailz helt til barnet var ferdig med vogn? Evt. gått over til annen vogn etter hvert?

Back
Topp