Æsj, så kjedeligJeg kontaktet Recaro for å høre om Privia passet på følgende vogner;
Stokke trailz
Babyjogger City Premier
Emmajungla nxt 90.
Fikk svar i dag om at disse er testet men at de dessverre IKKE passer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så kjedeligJeg kontaktet Recaro for å høre om Privia passet på følgende vogner;
Stokke trailz
Babyjogger City Premier
Emmajungla nxt 90.
Fikk svar i dag om at disse er testet men at de dessverre IKKE passer![]()
Kjempenyttig innlegg!Jeg vurderer også denne vogna, men ser at noen mener at den ikke passer særlig bra for høye personer. Samboer er 1.94, så det er jo viktig at han også synes den er behagelig å trille. Kan jeg spørre hvor høy mannen din er, og om han synes den er god å trille?
Gjennomsnittsvekt på en 4åring er 16kg. Og i den alderen er vel de fleste ferdige med vogna.Jeg lurer på en ting: Stokke Trailz, bagen er beregnet inntil barnet er 9 kg, sittedelen er beregnet inntil 15 kg. Etter barnet er over 15 kg, kan man ikke bruke Stokke Trailz eller? Hva bruker man videre da? (Spm. stjålet fra annet tråd uten godt svar). Ser at amerikansk grense for sittedelen er 20 kg. Mannen vil absolutt ha EN vogn som kan brukes hele tiden, og det får man kanskje ikke med en Trailz?
Gjennomsnittsvekt på en 4åring er 16kg. Og i den alderen er vel de fleste ferdige med vogna.