Stokke Trailz

Grågåsa

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
Hei!

Håper på å få litt tilbakemeldinger fra dere som har Stokke Trailz barnevogn.

Er førstegangs og prøver å orientere meg i denne utstyrsjungelen. Har egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men tilbakemeldingene fra slekt og venner (spesielt min mor) på denne vognen er at de ikke liker den. De synes den ser skrøpelig ut, at den ser for liten ut, ikke virker behagelig for en baby osv. Jeg er selv skeptisk til sportsdelen. Det siste jeg fikk høre var at håndtaket ville smuldre vekk på kort tid. (Min mor sa dette etter å ha vært å sett på denne i butikken)

Har googlet meg i hjel om denne vognen, og etter det jeg kan se er 99% av de som har vognen kjempe fornøyd, mens de som ikke har den ikke liker den. Har heller ikke sett at noen har skrevet noe om håndtaket som smuldrer osv..

"Alle" synes jeg burde ta en emmaljunga modial, fordi "det er slik en barnevogn skal se ut"

Så, hvis det er noen her som har Stokke Trailz, hjelp meg overbevis meg at det er den vognen jeg skal kjøpe=)
 
Jeg har Stokke trailz og er veldig fornøyd:)

Det med håndtaket synes jeg virker å være basert på uvitenhet. Forstår hvor hun får det fra ettersom det er mykt (er sånn belegg på der man holder, men kommer ikke på hva det heter!), men det er ikke laget av det samme som DIv leker o.l er laget av (minner litt om det). Trailz'n her har vært ute ig trillet i snø og regn, og stått ute i pøsregn - håndtaket er like fint. Tror moren din virkelig ikke vil du skal ha trailz, om noe skjer med vogna har du jo uansett garantien;)

Ellers det jeg liker med trailz er at det er lufthjul som gjør at det er hod demping. Hjulene foran kan låses om du vil det, ellers så er de vendbare. Vogna er veldig stødig, men likevel lett å hanskes med. Og det at handlenettet under tar 10kg er gull verdt!!

I tillegg syntes vi at de andre vognene virket så lave, og pappa'n skjønte ikke hvordan han skulle trille uten å få vondt i ryggen. Stokke er høy og håndtaket justerbart.

Også gull verdt at om du velger Stokke bilstol så er det bare å sette den på vogna om du skal en tur på butikken.

Det jeg opplevde med folk som ikke like Stokke er at de ikke mente den var god på vinterføre, noe som stemte med Stokke crusi. Men trailz er laget for nordiske forhold. Funker fint på snøføre:) samt at mange rett og slett ikke synes den ser fin ut. Men det får man ikke gjort mye med - folk liker nå ulike ting. Jeg synes Stokke er de stiligste vognene, stilrene og "faste" og synes både bag og sportsdel på type emmaljunga ser litt "sjuskete" ut.

Jeg også var skeptisk til sportsdelen men ser at mini elsker den fordi han sitter så høyt oppe og nærme meg - vi prater og ler på tur uten at jeg trenger å bøye meg ned for å kommunisere. De andre vognene er litt mer tildekket men vognpose har man jo nesten uansett, og regntrekk følger jo med stokkevognen også, så er nok bare at folk har en formening om hvordan en vogn skal se ut og steiler helt når de ser noe annet ;)
 
Virka som dei som uttaler seg ikkje har barnevogna og kanskje snakkar litt utifrå utseende? Det er vertfall ei utrulig god vogn, både for baby og den som trilla. Den er eit robust understell med luftfylte hjul og Svingbare hjul som er veldig kjekt. Understellet tar ikkje allverden med plass når det er sammenslått, og bagen kan ein slå flat om ein gidder. Sportsdelen var eg skeptisk til først, men syns no den er masse finare enn emmaljunga sin for den er jo svæær. I tillegg kan ein ha sportsdelen vendt mot seg! Har ikkje tatt sportsdelen i bruk enda, men gledar meg masse! Det eg har fått høyre om emmaljunga er at den er svær og tar enorm plass i bagasjerommet på bilen.

Pga dei svingbare hjula er den ein drøm å trille innimellom trange butikkhyller og! Vogna er rett og slett heilt fantastisk god. God tur vogn lg god byvogn. Og Stokke er eit skikkelig kvalitetsmerke! :)
 
Hvor lenge kan barnet bruke Stokke trailz vognen hvis man kjøper bag og sittedel?
 
Hvor lenge kan barnet bruke Stokke trailz vognen hvis man kjøper bag og sittedel?

Bag opp til 9kg, sportsdel opp til 15kg. Varierer veldig når man er 15kg, alt fra 2-4år. Hverken jeg eller sambo er noen kjemper men regner uansett med at når mini passerer 2 at vi da heller bruker en lettere trille. Flere jeg kjenner med andre vogner som er Max 15kg sier at den vektgrensa aldri har vært noe prob, men selvfølgelig er dette veldig individuelt.
 
Jeg har Stokke Crusi, forgjengeren til Trails. Og jeg er så utrolig fornøyd! Beste vogna :)
Enkel å grei å ta ut og inn av bil, digg at barnet ligger/ sitter høyt, masse plass osv :)
 
Jeg har Stokke trailz og er veldig fornøyd:)

Det med håndtaket synes jeg virker å være basert på uvitenhet. Forstår hvor hun får det fra ettersom det er mykt (er sånn belegg på der man holder, men kommer ikke på hva det heter!), men det er ikke laget av det samme som DIv leker o.l er laget av (minner litt om det). Trailz'n her har vært ute ig trillet i snø og regn, og stått ute i pøsregn - håndtaket er like fint. Tror moren din virkelig ikke vil du skal ha trailz, om noe skjer med vogna har du jo uansett garantien;)

Ellers det jeg liker med trailz er at det er lufthjul som gjør at det er hod demping. Hjulene foran kan låses om du vil det, ellers så er de vendbare. Vogna er veldig stødig, men likevel lett å hanskes med. Og det at handlenettet under tar 10kg er gull verdt!!

I tillegg syntes vi at de andre vognene virket så lave, og pappa'n skjønte ikke hvordan han skulle trille uten å få vondt i ryggen. Stokke er høy og håndtaket justerbart.

Også gull verdt at om du velger Stokke bilstol så er det bare å sette den på vogna om du skal en tur på butikken.

Det jeg opplevde med folk som ikke like Stokke er at de ikke mente den var god på vinterføre, noe som stemte med Stokke crusi. Men trailz er laget for nordiske forhold. Funker fint på snøføre:) samt at mange rett og slett ikke synes den ser fin ut. Men det får man ikke gjort mye med - folk liker nå ulike ting. Jeg synes Stokke er de stiligste vognene, stilrene og "faste" og synes både bag og sportsdel på type emmaljunga ser litt "sjuskete" ut.

Jeg også var skeptisk til sportsdelen men ser at mini elsker den fordi han sitter så høyt oppe og nærme meg - vi prater og ler på tur uten at jeg trenger å bøye meg ned for å kommunisere. De andre vognene er litt mer tildekket men vognpose har man jo nesten uansett, og regntrekk følger jo med stokkevognen også, så er nok bare at folk har en formening om hvordan en vogn skal se ut og steiler helt når de ser noe annet ;)
Hvordan kan forhjulene låses? Det visste jeg ikke noe om ;)
 
Er en hvitt "knapp" foran på begge forhjulene som det bare er å presse ned om du vil låse dem :)
 
Har stokke trailz og elsker vogna!!!! Den er veldig god å trille, på all slags underlag. Har trillet den på masse snø (må bare låse forhjulene), i marka på mykt underlag, over tre stubber, grus osv... ingenting stopper stokke trailz det er gode svingbare luft hjul som gjør at den ikke virker så "hard" på en humpete grus vei ol. Håndtaket tåler all slags vær... ingen tegn til å smuldre opp her baggen er stor og god. Liker at vogna er høy.. så slipper å bøye meg så mye for å ta opp babyen(+ at det Ikke ser ut som den veldig høye pappaen triller dukkevogn) + at når vi straks skal bytte til sport delen så får man god øyekontakt med barnet! Har prøvd sportsdelen og junior elsker den. Ingen problem å ha både dunpose og sommerpose oppi..gutten sitter og ligger som en drøm. 3 posisjoner å velge mellom på sports delen(når den er vendt mot meg, 2 posisjoner når den er vendt utover). Når han blir litt større tar jeg vekk puta som er i sports delen så blir det enda større plass oppi! Og ett STORT pluss at understellet tåler 10 kg (eneste på markedet som tåler det), og er vanntett (underfra)! Kan virkelig anbefale stokke trailz
 
Etter å ha lest her er jeg nå 100% sikker på at jeg skal ha Stokke Trailz! Skulle bare ønske jeg kunne komme over et tilbud på den!
 
Etter å ha lest her er jeg nå 100% sikker på at jeg skal ha Stokke Trailz! Skulle bare ønske jeg kunne komme over et tilbud på den!

Svært sjelden de har tilbud på Stokke. Når det er sagt så kjøpte vi vår på barnas hus i fjor på tiden her da de hadde 30% på alt inkl Stokke. Så er vel nesten bare å vente og håpe det dukker opp noe...
 
Etter å ha lest her er jeg nå 100% sikker på at jeg skal ha Stokke Trailz! Skulle bare ønske jeg kunne komme over et tilbud på den!
Vi kjøpte Stokke Trailz på tilbud i mai på Babyshop. 25% på hele butikken, så da sparte vi en del. Mye mulig det kommer et sånt tilbud igjen! Anbefaler deg å abonnere på nyhetsbrev hos litt ulike babybutikker, så får du det med deg :)
 
Følg med på babybanden.no..... der kjøre dem ofte tilbud på stokke trailz pakke(understell,bag og sportsdel), til 9999kr
 
Stod mellom Stokke trailz og bugaboo buffalo! Valgte bugaboo, syntes den virket bedre å trille. Men begge virket som gode vogner ;)
 
Fikk Mail nå om at babyshop har 25% på alt idag. Stokke inkl :)
Jeg har ikke fått mail, og ikke finner jeg det på babyshop sine nettsider? Det hadde vært helt utrolig hvis jeg kunne fått 25% i dag!

Ååh, fant det nå. Gjelder kun butikk:-( bor i nord norge, så det blir vanskelig)
 
Jeg har ikke fått mail, og ikke finner jeg det på babyshop sine nettsider? Det hadde vært helt utrolig hvis jeg kunne fått 25% i dag!

Ååh, fant det nå. Gjelder kun butikk:-( bor i nord norge, så det blir vanskelig)

Å, det så jeg ikke. Det var dumt :( men skriv deg opp på nyhetsbrevet deres (meld deg inn i kundeklubben) så er du hvertfall oppdatert når de har kampanjer :)
 
Å, det så jeg ikke. Det var dumt :( men skriv deg opp på nyhetsbrevet deres (meld deg inn i kundeklubben) så er du hvertfall oppdatert når de har kampanjer :)


Jeg hadde meldt meg på nyhetsbrev osv, men kan hende jeg ikke fikk noe siden jeg ikke er tilknyttet en "nærmeste butikk"? Hmmm, skal inn å oppdatere info på siden deres hvertfall.
 
Back
Topp