Løvenes nøkkelord er: "Sentrum i Universet" "Kongen på haugen" hehe [:D]
De trives veldig god i sentrum for all oppmerksomhet. Godtar ikke å bli oversett.
Det er noe forskjell på jente å gutteløvene. Begge er utrolig sjarmerende. Vet utrolig godt
hvordan de skal sjarmere folk i senk.
Mens for meg som er skorpion så går jeg nok bedre overens med gutteløven enn jente løven.
Det sies at det værste barnet en skorpion kan få er løve hehe.. Nå har jeg ei løve jente og jeg fikk jaggu meg kjenne på det [8D]
Løve gutter har alltid klart å sjarmert meg i senk.. Vet ikke hur de gjør det [:D] men de klarer det lett [:D] Så det blir spennende å se hehe [:)]
Ellers så kan løvebarn være krevende barn. Da de krever mye oppmerksomhet. Og å tvinge et løvebarn til noe må du aldri finne på.. Da får du problemer hehe.. Du må alltid gi løve barnet to valg, så han/hun kan velge selv, så går det meste bra [:D]
Hmm ska sjå.. hva mer.... [8D] Ja... De er gode skuespillere.. Og flink til å sette folk opp mot hverandre.. De kan få hele familien/vennegjengen til å krangle uten at skjønte det kom, og i mellomtiden sitter den lille løva der og later som ingenting hihi [:D] De er utrolig smarte.
Kommer ikke på mer i farta, men nøkkelordet er hvertfall at løva er nummer 1.. nåde den som ikke fatter det hehe [;)][:D] Men som regel går det bra, fordi dem er så flink å sjarmere folk i senk [;)][:D]
Jeg hadde ei bok en gang om hur løvene er som babyer, (alle stjernetegnene da) hur de blir barn, tenåringer, ungdom, voksen, gammel..
Skal se om jeg har den ennå [:)] Lete litt senere [:)]