Stjernetegn- løven

jeani

Elsker forumet
Er det noen som har peiling på stjernetegn, og hva som er typisk for løvebarn?[:D]

Er forresten alle barn født i august løver?

nei tror 23 august er siste dag med løve som stjernetegn...

ok.. Vet du hvilket stjernetegn som begynner da?[:)]
har termin 26. jeg

Man får jo sånne bøker som forteller ordentlig hvordan de forskjellig stjernetenga er.
Moren min leste en sånn en gang og hun sa det var skummelt hvor mye som stemte med meg og mitt stjernetegn...
SÅ kan jo være morsomt å lese sånne bøker...

oisann, kan bli interresant[:D]

eg er også løve[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: frk kolås

eg er også løve[:D][:D][:D][:D][:D]

Og hvordan er du da?[;)]

Frem til 29 august er det løve[:)] (tror jeg)
Jeg er løve[;)] 
Vi er veldig sterke, utrolig sta og som oftes utadvent!
Vår stjerne er solen.

Når di skal beskrive oss med 3 ord sier di: Løve (Konge/Leder), Sola, og flammer.. Så kan du jo tenke deg[;)] Detter er både posetivt å negativt[:-][:D] Hihi!

Du kan google stjernetegn så kan du lese mer! [;)]

hehe... veldig sta og egen.. liker å ha masse folk rundt meg,men kan lett
bli såret...
men som oftest veldig snill[;)][;)]

ORIGINAL: frk kolås

hehe... veldig sta og egen.. liker å ha masse folk rundt meg,men kan lett
bli såret...
men som oftest veldig snill[;)][;)]

Men det høres jo ut som noen bra egenskaper[:D]
Som oftest veldig snill faktisk, hehe[;)]

hvilken stjernetegn er før løven og når slutten den?? hvis vi føder i slutten av juli feks.

StjernetegnDato Væren: 21. mars - 20. april Tyren: 21. april - 21. mai Tvillingene: 22. mai - 21. juni Krepsen: 22. juni - 22. juli Løven: 23. juli - 23. august Jomfruen: 24. august - 23. september Vekten: 24. september - 23. oktober Skorpionen: 24. oktober - 22. november Skytten: 23. november - 21. desember Steinbukken: 22. desember - 20. januar Vannmannen: 21. januar - 18. februar Fiskene: 19. februar - 20. mars

jeg fant jeg fant.. ser ut som det mest sannsynlig blir løvebarn på meg da, med termin 9 aug. [:)]

Jeg har en løvegutt og han er utrolig sta, bestemt og blir fryktelig sår hvis han ikke får gjort ting på sin måte. Han vil klare ting selv, uten hjelp[:)] Blir nok enda et løvebarn på meg, hehe[:D]

Før løven har du krepsen. [:)] (Frem til 23? juli)

Jeg er også løve, men absolutt ikke noen typisk løve sådan.

Løven starter 24 juli, min kjære lille datter er født denne dagen (det er vel litt strid om løven begynner 23 eller 24 da, men jeg tviler på at min kjære datter hadde vært en annen om hun var stjernetegnet tidligere uansett) Hun er stolt og sta skal jeg love dere!
Med meg som skytte, kan det nok bli noen finfine konflikter opp igjennom.. Og nå skal vi jammen ha en løve til.. Heheh.. Godt pappan er Kreps og hakket mer tålmodig..

ORIGINAL: mammakim

ORIGINAL: Pijah

Løven starter 24 juli, min kjære lille datter er født denne dagen (det er vel litt strid om løven begynner 23 eller 24 da, men jeg tviler på at min kjære datter hadde vært en annen om hun var stjernetegnet tidligere uansett) Hun er stolt og sta skal jeg love dere!
Med meg som skytte, kan det nok bli noen finfine konflikter opp igjennom.. Og nå skal vi jammen ha en løve til.. Heheh.. Godt pappan er Kreps og hakket mer tålmodig..

Hehe prøv en dag i mitt hjem,sønnen min er skorpion og jeg er løve... Blir ganske hett her ja[;)]

Haha, værste er at jeg skrev feeeeil.. Han er Skorpion.. Er MIN far som er kreps gitt...... *ler*

Jaja, min mann er i hvert fall tålmodigheten selv, så da kan det jo hende han er litt utypisk Skorpion da..

ORIGINAL: mammakim

ja da er kan ikke noe typisk skorpion nei[:)] Han har sikkert ascendanten i  et tålmodig tegn hihi[:)]

Spørs nok det.. [;)] Kanskje like greit, med hissige meg og to løvebarn.. hehhe..

Jeg er løve [:)] Samboer gruer seg til å få to løvinner i huset [:D]

Løvenes nøkkelord er: "Sentrum i Universet" "Kongen på haugen" hehe [:D]
De trives veldig god i sentrum for all oppmerksomhet. Godtar ikke å bli oversett.
Det er noe forskjell på jente å gutteløvene. Begge er utrolig sjarmerende. Vet utrolig godt
hvordan de skal sjarmere folk i senk.
Mens for meg som er skorpion så går jeg nok bedre overens med gutteløven enn jente løven.
Det sies at det værste barnet en skorpion kan få er løve hehe.. Nå har jeg ei løve jente og jeg fikk jaggu meg kjenne på det [8D] 
Løve gutter har alltid klart å sjarmert meg i senk.. Vet ikke hur de gjør det [:D] men de klarer det lett [:D] Så det blir spennende å se hehe [:)]

Ellers så kan løvebarn være krevende barn. Da de krever mye oppmerksomhet. Og å tvinge et løvebarn til noe må du aldri finne på.. Da får du problemer hehe.. Du må alltid gi løve barnet to valg, så han/hun kan velge selv, så går det meste bra [:D]

Hmm ska sjå.. hva mer.... [8D] Ja... De er gode skuespillere.. Og flink til å sette folk opp mot hverandre.. De kan få hele familien/vennegjengen til å krangle uten at skjønte det kom, og i mellomtiden sitter den lille løva der og later som ingenting hihi [:D] De er utrolig smarte.

Kommer ikke på mer i farta, men nøkkelordet er hvertfall at løva er nummer 1.. nåde den som ikke fatter det hehe [;)][:D] Men som regel går det bra, fordi dem er så flink å sjarmere folk i senk [;)][:D]

Jeg hadde ei bok en gang om hur løvene er som babyer, (alle stjernetegnene da) hur de blir barn, tenåringer, ungdom, voksen, gammel..
Skal se om jeg har den ennå [:)] Lete litt senere [:)] 

Back
Topp