God idé!Dere får kaste dere på lekene, så kommer dere fort til 50![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God idé!Dere får kaste dere på lekene, så kommer dere fort til 50![]()
Masse god bedringHelt ærlig så har jeg vært i utrolig dårlig form
Graviditeten har føltes hittil ut som tortur og fengsel, og det finnes veldig få gleder. Det var heldigvis en opptur med ultralyd i uke 12-13, og man så at alt var bra så langt. Men nå er man i uke 15, går på full dose xonvea og likevel fungerer man faktisk ikke
Når man er vant til å ha masse kapasitet både på jobb og privat, også ligger man der og har 5% - så hviler man mens man håper på at i morgen blir det sikkert bedre, og det gjør det jo, bare den dagen har ikke kommet enda
Kjenner og på hvor lite forståelse enkelte kan vise, samtidig som andre støtter veldig. Alle råd og meninger er gitt i beste mening, så jeg prøver virkelig å huske på det. Men klarer virkelig ikke å unngå å nesten sprekke innvendig når enkelte bagatelliserer kvalme/utmattelse når de ikke har kjent det på kroppen selv.. Så da minner jeg meg på at det er faktisk bare jeg som vet hvordan jeg føler meg akkurat nå, og jeg har aldri vært hypokonder, er ikke hypokonder og sånn jeg føler meg nå er helt reelt, og det har en utløpsdato![]()
skjønner godt du føler alt du føler nå. Det er virkelig utfordrende å stå i !
Jeg foretrekker også PC, så da blir det mest på kveldstid. Men bruker mobilen en del og på dagtidAndregangs og kjenner at jeg har liiiitt mindre tid til å være på forum denne gangen. Også er jo så gammel at jeg må på PC for å være på Forum![]()
Masse god bedringskjønner godt du føler alt du føler nå. Det er virkelig utfordrende å stå i !

Takk, kjære deg, ja, jeg får prøve å skrive merDet skjønner jeg så godtVi alle bærer på små vidunderlige mirakler! Er så uendelig glad for at jeg får oppleve denne reisen igjen. For det er ikke bare bare å bli gravid. Vi må få deg inn på skjult også, så vi kan bli enda bedre kjent med deg
![]()
Jeg elsker å være mamma 
Stakkar deg, jeg kjenner meg så godt igjen i det du beskriver – det er virkelig som om kroppen tar full kontroll, og man sitter igjen med null kapasitet og null forutsigbarhet. Det er så sant som du sier: bare du vet hvordan det føles akkurat nå, og det er 100 % reelt. Det er på ingen måte hypokonderi, men en beinhard påminnelse om hvor enormt krevende en graviditet kan være. Det er helt naturlig å føle at dagene går sakte og at «den gode dagen» aldri kommer. Samtidig så har du allerede bevist en utrolig styrke – du står i dette, dag for dag, selv om det føles som tortur. Og midt oppi alt har du klart å finne et lyspunkt i ultralyden – den lille oppturen viser at det faktisk vokser og utvikler seg et helt nytt liv inni deg, takket være alt du tåler nå. Du er ikke svak – du er råsterk som holder ut når kroppen din gir deg 5 % å gå på. Mange gode tanker og trøst sendes deg fra VestfoldHelt ærlig så har jeg vært i utrolig dårlig form
Graviditeten har føltes hittil ut som tortur og fengsel, og det finnes veldig få gleder. Det var heldigvis en opptur med ultralyd i uke 12-13, og man så at alt var bra så langt. Men nå er man i uke 15, går på full dose xonvea og likevel fungerer man faktisk ikke
Når man er vant til å ha masse kapasitet både på jobb og privat, også ligger man der og har 5% - så hviler man mens man håper på at i morgen blir det sikkert bedre, og det gjør det jo, bare den dagen har ikke kommet enda
Kjenner og på hvor lite forståelse enkelte kan vise, samtidig som andre støtter veldig. Alle råd og meninger er gitt i beste mening, så jeg prøver virkelig å huske på det. Men klarer virkelig ikke å unngå å nesten sprekke innvendig når enkelte bagatelliserer kvalme/utmattelse når de ikke har kjent det på kroppen selv.. Så da minner jeg meg på at det er faktisk bare jeg som vet hvordan jeg føler meg akkurat nå, og jeg har aldri vært hypokonder, er ikke hypokonder og sånn jeg føler meg nå er helt reelt, og det har en utløpsdato![]()

For en utrolig hyggelig meldingStakkar deg, jeg kjenner meg så godt igjen i det du beskriver – det er virkelig som om kroppen tar full kontroll, og man sitter igjen med null kapasitet og null forutsigbarhet. Det er så sant som du sier: bare du vet hvordan det føles akkurat nå, og det er 100 % reelt. Det er på ingen måte hypokonderi, men en beinhard påminnelse om hvor enormt krevende en graviditet kan være. Det er helt naturlig å føle at dagene går sakte og at «den gode dagen» aldri kommer. Samtidig så har du allerede bevist en utrolig styrke – du står i dette, dag for dag, selv om det føles som tortur. Og midt oppi alt har du klart å finne et lyspunkt i ultralyden – den lille oppturen viser at det faktisk vokser og utvikler seg et helt nytt liv inni deg, takket være alt du tåler nå. Du er ikke svak – du er råsterk som holder ut når kroppen din gir deg 5 % å gå på. Mange gode tanker og trøst sendes deg fra Vestfold![]()
tusen tusen takk, de gode ordene betyr veldig mye!!! Virkelig!Du fortjener så mye støtte du kan få- du gjør en så viktig jobb, hver dag – og jeg håper du kjenner at du ikke står alene i dette. Heier på deg hele veien! Masse kjærlighet sendes din veiFor en utrolig hyggelig meldingtusen tusen takk, de gode ordene betyr veldig mye!!! Virkelig!

Bare snakke i vei om alt som er mellom himmel og jord, spam har vi ikke noe i motTakk, kjære deg, ja, jeg får prøve å skrive merVil gjerne få blitt med i det skjulte forumet, men vil jo ikke "spæmme" med masse meningsløst for å få slippe til....men, nå skjønner jeg jo poenget med de rare lekene...
Jeg er i hvert fall veeeldig glad og takknemlig i dag også for å være gravid. Dette barnet jeg bærer på er så etterlengtet og ønsket, og jeg har mest lyst til å KUN snakke om graviditet
Jeg elsker å være mamma
![]()

Skjult forum er for de aktive brukerne, der kan man dele mer intimt uten at det dukke opp på Google og bli bedre kjent. Man må ikke være med der, og hvis man ikke kan skrive 50 innlegg i termingruppen ila svangerskapet, er nok ikke skjult for deg, for man må skrive 10 innlegg i mnd der inne for å beholde tilgangen. Man må heller ikke bruke leketrådene, en god del av oss har skrevet mer enn 50 innlegg i vanlige tråderJeg skulle gjerne vært med i det skjulte forumet, men syns det er for dumt at jeg må skrive 50 innlegg for å få lov. Da blir det jo bare til at jeg må skrive masse tull - som etter min mening er å kaste bort andres tid. Hva er egentlig hensikten med det? Ønsker å bruke forumet til å øke min kompetanse knyttet til svangerskap, høre andres erfaring, dele egen erfaring og stille spørsmål til personer i samme situasjon - ikke for å leke digital «mitt skip er lastet med» for å få nok innlegg.
gikk meg hus forbi ved forrige svangerskap også 

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente...mulig det er gravidhjernen som snakker, men jeg skjønner ikke helt det med nick
Da endrer jeg jo det navnet jeg har da ?
Du har jo et Nick, Fjelljenta123 og det må ikke endres det
trodde alle lagde det automatisk når man ble medlem av babyverden, er så lenge siden