STILLE HER??

Står til med dere desember -04 mammane? Ingen her inne for tiden.... [8|]
 
hei hei. her nyter vi sommeren, farter litt frem og tilbake til bergen og rundtom. herlig med ferie. dere da?
 
Jobber litt, og koser meg masse i sola etter jobb. Er da veldig trøtt ennå selv om jeg er i uke 23 snart, men men. Var i dyreparken i går - stor stas for Adrien- løp rundt hele dagen. Sov kun 30 min så han var litt grinete på slutten. Reiser til Sverige på lørdag og blir i ca 1 uke, så skal bli deilig å komme vekk litt hjemmefra. Ellers har vi hatt noen danmarks turer og vært på stranda
 
Hei,hei! det er så deilig med sommer... men hvor er sola og varmen.. får nesten sånn høstfølelse.. jaja.. det er meldt fint vær fra morgendagen og til lørdsag. ja nå er det f*** meg vår tur her i nord å få litt godvær.
 
Hvordan går det med småtrollene da? Sover de mye? Jeg syntes Mia er flink til å sove. men hun pleier å våkne en gang på natta.. men da er jeg så dum at jeg tar henne i senga vårres fordi da er jeg kosesyk! Jeg må nesten prøve å slutte med det ellers blir det en uvane til jenta er konfirmert..[&:]  sier helsesøstera.  Jeg vet ikke hvor mye jeg skal tro på det.. men,men!
 
vi har hatt beste juli måned på 105 år. ordentlig sommer. herlig.

Thea sover minimum 12 t om natten, som oftest 13-14. Så sover hun hele natten igjennom, og en til to timer om dagen. Så hun er god til å sove.

Hatt en fin tur til sverige, nesco?
 
Har vært deilig sommer. Må inrømme at jeg faktisk syntes at det var koselig når det hølj regnet i går [&:]
Joda turen til Sverige [:'(] vi kom til 1,5 time før Oslo så slo noe i veien hull i diesel tanken vår (har en2 mnd gammel bil) arg!!!!! Det rant i strie strømmer, så vi måtte lete etter en besinstasjon med bukk/verksted (nesten ingen stasjoner som har det lenger-kun pølser og brus) Min kjære fikk stoppet det delvis.vi måtte retunere hjem hvor han tappet tanken, lot den tørke i 1 dag, lappet tanken, lot det tørke i 1 dag-og da var det for sent å kjøre tilbake til Sverige [:-] så ingen baby ting shopping i svinesund på meg.
 
Men har bestilt vogn via nederland nå, så venter spent.
 
Adrien har vært hyper i dag-helt vill i maska [8D] har ikke kunne sittet i ro i et minutt. Håper han ikke er like energisk i morra-er litt sliten for tiden selv pga den lille i magen, så trenger litt ro. I helga skal vi ha barnefri fra fredag til søndag [;)] masse kjæreste tid [8D][8D]
 
åå det hørtes ut som en herlig ferie[:D] Jeg gleder meg sånn til vi skal på ordentli ferie.. vi har ikke vært på no ordentli ferie enda. vi skal kansje til kristiansand neste sommer er det snakk om
 
Gutten vår er inne i en periode hvor han kaster over stokker og stein (les bord og stoler) [:@][:@][:@] er til å bli gal av!! Vet ikke hvordan man best kan få ham til å la være. Han kaster små og store leker, flasker, glass-ja hva enn han får tak i.
Har prøvd å snakke rolig og forklare at slikt gjør man ikke, har prøvd å kjefte, har prøvd å ta leken/tingen han kaster vekk i 1 time.....

Noen gode forslag?? Blir så lei og sliten av å mase/kjefte på ham hele tiden
 
I tillegg nekter han å pusse tennene. Dette begynte når han fikk 4 tenner på en gang. (før det så var det kjempe gøy) Når han fikk tennene pusset jeg bare forsiktig, men nå etterpå så blir han helt vill-lukker munnen og nekter å lukke opp. Vi har prøvd å synge tannpusse sang, lattt ham pusse selv, la ham pusse våres tenner mens vi pusser hans-og motsatt............ Kan jo liksom ikke tvinge munnen hans åpen, men er redd for at han skal få hull hvis det fortsetter slik. Gir ham fluor daglig, slik at at han får noe "rens"
 
Hva kan jeg prøve nå?
 
Huff! nei jeg vet ikke.. Det høres jo ut som gutten er kommet i trassalderen... En sinna liten sak[&:]
Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre med jenta mi.. Hun spytter, roper og slår littegranne... Har også prøvd alt du har prøvd så jeg er tom for ideer... Disse rampungene!
 
Back
Topp