STILLE HER??

ingen her lenger?
 
Takk takk, marie-er veldig søt gutt ja  Hopper over en dag innimellom med amming, men ikke sluttet helt... Spurte ammehjelpen her på babyverden, og hun mente at hvis han var så ivrig de gangen han fikk pupp så trenger han den nærheten og kosen en stund til. Kunne vist bli veldig galt hvis jeg "tvang" ham til å slutte før han var klar for det. Hmmm. I tillegg så burde jeg vistnok ta i betraktning at han skal bli storbror så tidlig, så han trenger litt ekstra oppmerksomhet. Ja ja, vet ikke jeg-får vel holde på litt til, men må jo få sluttet før den neste kommer så de ikke skal ha samtidig..
 
Har vært nydelig vær siste uken-i dag var vi på stranden etter jobb. Grillet, vasset og koste oss masse. 
 
Går nok så bra for ham i barnehagen. De har jo som regel sikkret seg i alle bauer når det gjelder farlige ting for barn. (jobber selv i barnehage, og vi tar veldig vare/passer på de minste). Du skal kanskje være med ham litt fra begynnelsen? Det hjelper som regel på mødrene (og evt fedrer) å se hvordan barnet har det mens det er i bhg.
 
Skjønner deg godt også at du er bekymret, er jo det mest dyrbare du har.
 
Ingen bønn her, men synger 2 natta sanger hver gang. (har synget de samme 2 sangene til ham ved leggetid helt fra han lå i magen)
 
Hei,hei! Lenge siden jeg var her,ja! Mia er blitt så flink til å prate å gjentar nesten alt vi sier. Så nå må vi virkelig være forsiktig med glosene[&:] Hehe! Som sagt.. hun sier nesten alt hun hører.
Jeg er enda hjemme med henne, men håper på å få meg jobb som jeg har søkt på. Så skal jeg sende inn ny søknad på bh-plass. Vi må også finne oss ny plass å bo. Alt er så vanskelig nå.. Så har katta mi en liten kul på siden av ei patte som kan være kreft+at hun kaster opp nesten hver dag[:(] 
 
det skjer mye uforutsigbart i livet ditt fortiden Ilona.. Hold ut-ordner seg [;)] 
Adrien gjentar også alt vi sier. Han er mega opptatt av båt og bil. Pappa'n hans har pusset på båt i hagen den siste mnd så han har vært med å sett på-veldig spennende. Vi var ute i den ene båten på fredag-og da stor koste han seg
 
     Adrien og pappa'n er kapteiner
 
  En liten hjelper i hagen tidligere i år
 
hei hei. Har skjedd så mye her så har ikke hatt mye tid til å skrive. Vi har jo hatt den sommeren nå, så vi er aldri hjemme lengre. Har just hatt besøk av ei venninne fra Bergen. Veldig koselig, men dagene har bare flydd avgårde. Har kost oss kjempe masse. Så søt Adrien var på bildene[:D] Thea er også veldig opptatt av biler og båter.

Marie; har dere tenkt mer på kr.sand i sommerferien eller? Hadde vært gøy å få til et treff da? Hva sier du Nesco?[:)]
 
Er bare å gi beskjed hvis dere ska treffes i KRS (bare gi beskjed litt på forhånd) [:D] 
Ang blomstene Marie så er det en ring som jeg pleier å plante stapp full av sommerblomster så fort de er å få tak i. Har stemor, margeritter, kule tuja og mai bllomster i (de siste er flerårige) I resten av hagen så har vi masse stauder, roser, klatreplanter osv (stor hage) Har heldigvis ei mor som er veldig glad i å hjelpe meg med hagen [8D]
 
17. mai i morgen dere  får håpe været blir bedre enn i dag
 
ja det var virkelig fin hage! Mamman min er også skikelig blomster frelst. Hun har både hagen og huset fullt.. Jeg vil også ha en hage!![>:]
 
 
 


 
  oi, ble visst to bilder  Her var vi klare for 17. mai. Adrien med hanekam [:D] 
 
så utrolig trist å lese, Marie![:(] Det var ikke noe gøy, stakkars.. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si enn at jeg føler med dere, og håper virkelig alt ordner seg. Ord blir liksom så fattig.. Du må bare ta kontakt hvis du trenger en skulder..
Håper vinden snur snart for familien din. Tenker masse på dere. Klem
 
Uff, det var da veldig å du skulle måtte gå gjennom nå om dagen. Får håpe at alt ordner seg for deg og dine. Skal sende masse gode tanker din vei. [>:] sende sende sende... håper du mottar dem
 
   Adrien har fått Harley sykkel, og Harley jakke... Skikkelig stas [:)] 
 
Fant den på Obs i Kristiansand. Var mannen min som så den, og sa bare "DEN MÅ HAN HA" [8D] han har en pappa som er glad i biler, motorsykkel og båter... Farmora og farfaren har hver sin Harley, så de ble mega stolte når de så Adrien på den sykkelen i Harley skinn jakke. Kult skal det være
 
Den kan gå 2,5 km/t, har fram lys, bak lys og tute (horn) - veldig gøy for oss alle
 
kostet ikke mer enn 799.- De begynte med en gang å fortelle hvilken type Harley det var...vist nok en springer[8|]
 
[:D]Steike! Den var tøff!!! Mia ska få sånn barbie sykkel/bil. Jeg så den på papirhandelen. skikkelig søtt!![:D]
Hvordan går det med faren din nå marie?? Håper alt går bra. Det er ikke lett når det skjer sånt i familien. *trøste på*
 
Ja.. det er ikke så ofte jeg er her..
Det var jo gode nyheter[:)] jeg er sikkerpå at alt går bra. Han er vel i de beste hender på oslo rikshospital.
 
Back
Topp