Stille her...

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Det er så stille her. Har alle forsvunnet andre steder?Eller er det det at man har kommet over en kneik og bekymringene er færre?

Last edited by a moderator:
Eg er medl. i ei anna gruppe der eg trur det er ganske mykje aktivitet, men eg er ikkje innom der så ofte, orkar ikkje bruke tid der. Er innom her fleire gongar om dagen, men det er ofte ikkje så mykje å svare på (og eg er ikkje så veldig flink til å starte trådar).

Jeg har det veldig travelt på jobb og privat om dagen, og da blir det nedprioritert å være veldig aktiv her :p i tillegg er det snart jul, og noe fritid går jo såklart til forberedelser der også :) prøver å delta aktivt i tråder, men er veldig dårlig på å starte nye dessverre..

Enig veldigt stille her inne prøvar selv å skriva her gang eg er her inne.

Prøver å bidra litt hver dag, men har vært travle dager i praksis siste ukene, satser på det blir bedre etterhvert :)

Er dårlig på å starte en tråd, men er inne ofte og svarer på mye (syns jeg selv da)..
Snart jul da så skjønner at folk er opptatt. I tillegg er man lenger på vei, og mer trygge på at ting går bra - kanskje!? Kommer muligens mer når vi nærmer oss lei eller får andre "plager"!? ;)

Ja det er ganske så stille her... Jeg prøver å skrive litt hver dag, men det er litt som de sier ovenfor her, hverdagen er ganske travel. Og ekstra travelt er det kanskje nå i disse desemberdagene :)

Og så er vi kanskje inne i en litt roligere periode av svangerskapet. De fleste, og kanskje alle, har vært på UL, vi har begynt å kjenne liv i magen og dagene går sin gang uten altfor store bekymringer og dermed også kanskje mindre å skrive og snakke om :)

Forhåpentligvis tar det seg opp igjen når jula er overstått og vi nærmer oss fødsel med stormskritt :)

Er litt mye for tiden, vi har ligget syke en stund, men nå når januar snart melder sin ankomst regner jeg med rolige dager som sofasliter og sykemeldt.

Mye med jobb, juleforberedelser og generelt sliten og mye vondt. Når kvelden kommer lander jeg i sofaen og det blir lite overskudd til bv.

Mye her også.. Mulig svangerskapsdiabetes, vondt i isjiasnerven, null energi og stuper i sofaen når snuppa er lagt..

har det bare veldig travelt for tiden. Både på jobb og privat. Tipper det tar seg opp etter jul når alle har bedre tid :)

Last edited by a moderator:
Hei!

Minner om forumreglene våre

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.

Mvh. Moderator Stina

Hei!

Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.

Mvh. Moderator Stina
Det har vel ikke blitt linket til andre grupper?

Hei!

Mvh. Moderator Stina
??????????!

Og utpå alle gravidebladene står det "den magiske reisen", "9 magiske måneder" osv...magisk meg en viss plass. :p
Tanken er magisk, å faktisk gro en perfekt baby.

Men teori og praksis er som kjent to forskjellige ting. Å være konstant kvalm og å ha bekkenløsning slik at jeg tidvis ikke kan gå er på ingen måte magisk!

Back
Topp