Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vel ikke blitt linket til andre grupper?Hei!
Minner om forumreglene våre
Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.
Mvh. Moderator Stina
??????????!Hei!
Minner om forumreglene våre
Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.
Mvh. Moderator Stina
Og utpå alle gravidebladene står det "den magiske reisen", "9 magiske måneder" osv...magisk meg en viss plass.Jeg føler at jeg syter mest:-(
Å være gravid er ikke spesielt glamorøst...
Tanken er magisk, å faktisk gro en perfekt baby.Og utpå alle gravidebladene står det "den magiske reisen", "9 magiske måneder" osv...magisk meg en viss plass.![]()