Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererBergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag
Ikke merket noe jeg heller, bare 5+1 her. Forrige gang satte trøttheten inn i uke 9Jeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?
Takk for svar, fint å høre andre sine erfaringer. Har tydeligvis glemt når slikt slo inn de forrige gangeneEr vel bare å vente i spenning og se hva som skjer, da.Ikke merket noe jeg heller, bare 5+1 her. Forrige gang satte trøttheten inn i uke 9
Måtte faktisk gå tilbake i appen og sjekke. Var flink å førte inn hver kveld daTakk for svar, fint å høre andre sine erfaringer. Har tydeligvis glemt når slikt slo inn de forrige gangeneEr vel bare å vente i spenning og se hva som skjer, da.
Sol i Oslo også! Men formen er skikkelig ikke. Så kvalm at jeg vet ikke hvor å gjøre av meg (6+4). I dag har jeg vært hos lege og fått Prostafen. Så sovnet jeg på sofaen (3 timer!) i dag igjen og så bare sett på TV. Skulle gjerne gjort noe mer, men er bare å lytte til kroppen.
Takk! Det sammeHuff, føler med deg, grusomt å være så kvalm! Du gjør helt rett i lytte til kroppen og hva den trenger nå. Alt annet kan vente
Her har det vært drittvær hele dagen
Har også vært alene med gutten min på 9 mnd i hele dag, herlig og travelt
Forrige svangerskap var jeg egentlig ikke plaget av noe særlig tretthet I det hele tattJeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?
Så herlig å få bekreftelse på tulHer har solen skint både inne og ute idag
Var på tul på formiddagen og fikk bekreftet at det er en liten bønne inni der(5+4). Etter det så har jeg sovi
Også har finværet blitt nyti ute med hundene og forlovede
Tenk å være så heldig, da! Jeg krysser fingreneForrige svangerskap var jeg egentlig ikke plaget av noe særlig tretthet I det hele tatt
Så herlig daSå gøy at du får to tette, har en bonus sønn som kun er 14 måneder når vår kommer. Blir spennende!
Ferien her var ferdig for 2 uker siden, men en kjekk 2 dagers tur er koselig mitt i alt stresset.Herlig, kos dere med ferie