Stille her inne idag

Aléria

Gift med forumet
Junilykke2018
Marshmallows2021
Det var usedvanlig stille her inne idag :hilarious: Hva driver dere på med idag, jenter? :happy:
 
Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag :laughing021
 
Ok, jeg ser den :hilarious: Har visstnok vært ganske ok vær her også, men med jobb og påfølgende soving på sofaen har det omtrent gått meg hus forbi :hilarious:
 
Så heldig dere er som har fint vær!
Her har det regna non stop! Vi har vært på utflukt til en by noen timer borte. Nå skal jeg straks ta kveld fordi gravidkroppen ikke klarer å holde seg våken :hilarious:
 
Her er det travle (slitsomme :p) dager når samboer er på jobb og jeg må aktivisere han på 19 måneder hele dagen. Men vi koser oss og nyter ferie fra barnehagen:Heartred
 
Her reiste vi til dyreparken i dag. Vi skal på kaptein Sabeltann show 23:15, så her slappe det av litt. Også blir det en lang dag i parken i morgen. Gruer meg litt pga kvalmen har blitt litt verre uansett at jeg tar postafen. Vi er her me svigers, håper ikke de legger merke til noe =s
 
I dag har vi vært på båttur, og nå i kveld var vi og badet med barna. Litt kaldt, men egentlig overraskende varmt i vannet. Fikk tatt meg noen svømmetak :)
 
Her er det travle (slitsomme :p) dager når samboer er på jobb og jeg må aktivisere han på 19 måneder hele dagen. Men vi koser oss og nyter ferie fra barnehagen:Heartred

Her reiste vi til dyreparken i dag. Vi skal på kaptein Sabeltann show 23:15, så her slappe det av litt. Også blir det en lang dag i parken i morgen. Gruer meg litt pga kvalmen har blitt litt verre uansett at jeg tar postafen. Vi er her me svigers, håper ikke de legger merke til noe =s

Herlig, kos dere med ferie :Heartred
 
Sol her også ved sjøhuset på ferie med familien min. Men har da stort sett vært sofaslave (med strikketøy i fanget) og hatt meg noen gode lurer i sengen også. Er det muuulig å være så trøtt da? :hilarious:

Nå hører jeg på mannen min og mamma mekke en sen middag. Altså, noen fordeler skal vi bare nyte når vi er gravide, dette hadde aldri skjedd før (at han hjelper mamma på kjøkkenet, pleier å være min oppgave) :hilarious:
 
Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag :laughing021

Jeg er på vei hjem til Bergen nå, håper værmeldingen om sol stemmer i morgen og :cool:

Har vært ute i solen på fjellet i dag, helt nydelig. 8grader i skyggen, svettefest i solveggen :happy:
 
Jeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?
 
Jeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?

Jeg var aldri så trøtt i forrige svangerskap som jeg er i dette :happy: Så kanskje du rett og slett slipper unna ;)
 
Her har det vært drittvær hele dagen :shifty:
Har også vært alene med gutten min på 9 mnd i hele dag, herlig og travelt :hilarious::Heartblue
 
Her har solen skint både inne og ute idag:D
Var på tul på formiddagen og fikk bekreftet at det er en liten bønne inni der(5+4). Etter det så har jeg sovi:hilarious:
Også har finværet blitt nyti ute med hundene og forlovede❤️
 
Jeg var aldri så trøtt i forrige svangerskap som jeg er i dette :happy: Så kanskje du rett og slett slipper unna ;)
Ja, det hadde vært helt fantastisk å slippe unna! Ved begge de to andre graviditetene mine har jeg sovnet liggende over pulten min på jobb, så hadde vært fint å unngå det :D
 
Back
Topp