Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag
Hehe ser den. Jeg har ferie nå så var så glad det kom en dag jeg endelig kunne gå med lite klærOk, jeg ser den Har visstnok vært ganske ok vær her også, men med jobb og påfølgende soving på sofaen har det omtrent gått meg hus forbi
Her er det travle (slitsomme ) dager når samboer er på jobb og jeg må aktivisere han på 19 måneder hele dagen. Men vi koser oss og nyter ferie fra barnehagen
Her reiste vi til dyreparken i dag. Vi skal på kaptein Sabeltann show 23:15, så her slappe det av litt. Også blir det en lang dag i parken i morgen. Gruer meg litt pga kvalmen har blitt litt verre uansett at jeg tar postafen. Vi er her me svigers, håper ikke de legger merke til noe =s
Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag
Jeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?
Ja, det hadde vært helt fantastisk å slippe unna! Ved begge de to andre graviditetene mine har jeg sovnet liggende over pulten min på jobb, så hadde vært fint å unngå detJeg var aldri så trøtt i forrige svangerskap som jeg er i dette Så kanskje du rett og slett slipper unna