Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag![]()

HeheOk, jeg ser denHar visstnok vært ganske ok vær her også, men med jobb og påfølgende soving på sofaen har det omtrent gått meg hus forbi
![]()
Her er det travle (slitsomme) dager når samboer er på jobb og jeg må aktivisere han på 19 måneder hele dagen. Men vi koser oss og nyter ferie fra barnehagen
![]()
Her reiste vi til dyreparken i dag. Vi skal på kaptein Sabeltann show 23:15, så her slappe det av litt. Også blir det en lang dag i parken i morgen. Gruer meg litt pga kvalmen har blitt litt verre uansett at jeg tar postafen. Vi er her me svigers, håper ikke de legger merke til noe =s

Bergen har sol for en gangs skyld, så den har blitt flittig brukt i dag![]()

Jeg er kanskje heldig, men synes det er så rart at trettheten ikke har slått inn hos meg ennå. Er 6+4, så kanskje det er litt tidlig? Når begynte trettheten hos dere?
Så kanskje du rett og slett slipper unna Ja, det hadde vært helt fantastisk å slippe unna! Ved begge de to andre graviditetene mine har jeg sovnet liggende over pulten min på jobb, så hadde vært fint å unngå detJeg var aldri så trøtt i forrige svangerskap som jeg er i detteSå kanskje du rett og slett slipper unna
![]()