Stille her i dag!

Men når man har ingen modningstegn, bare merker man riene da? (At de plutselig bare oppstår)

Sent from my iPhone using BV Forum
Riene kjenner du. Først som kynnere nesten, bare mer sammenhengende. Etterhvert med smerter, som menssmerter. Slik hadde jeg det i over 1 mnd. Så plutselig tok smertene seg opp og vannet gikk. DA kjentes det godt, da kom riene tett.

Mh

Riene kjenner du. Først som kynnere nesten, bare mer sammenhengende. Etterhvert med smerter, som menssmerter. Slik hadde jeg det i over 1 mnd. Så plutselig tok smertene seg opp og vannet gikk. DA kjentes det godt, da kom riene tett.

Mh

Da får jeg bare vente da....vente og vente..

Ja nå går det bare fint:) han er 11 dager idag og nå er han blitt flinkere også:) fikk tette melkeganger etter oppholdet på barsel, gikk noen dager før det stabiliserte seg. Vondt var det.
Uff, melkespreng og lignende moro er blandt de tinga jeg har fortrengt fra sist gang..! Men skal komme seg gjennom det denne gangen også! :)

Jeg er nå her ennå jeg ;) Sliten og fortsatt rier, så fastelavens bollene får vente til mat lysta er på topp igjen ;)

Back
Topp