Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner virkelig å bli klar selv nå!Hihi! Jeg er hverken eller....skulle gjerne ha født da!
Begynner virkelig å bli klar selv nå!
Var ikke du på kontroll her om dagen forresten? Har jeg spurt om hvordan det gikk? Ammetåka har kommet allerede skjønner du...
Går det bra med amminga?Hehe. Amming all the time!![]()
![]()
Håper ikke maseriene sliter deg ut før det starter for alvor da! Men skjønner at det er kjedelig å gå sånn!Massevis av maserier nå i helgen, men det tar seg ikke opp. Kjedelig og slitsomt! Gir seg akkurat når man får opp forhåpningene. Skal ringe jordmor i morgen og høre om hun vil ta en sjekk!
Kjenner du noe til noe modning du da?
Oi, hadde det skjedd noe spesielt, ettersom det ble hastetur?Forsøker å komme meg etter en hastetur på føden i går. 1 cm åpning, men kan gå med det i ukesvis.. Å sjekke modning uten å være moden... Grøss og gru! Aldri igjen!! Har sovet i hele dag.
Håper ikke maseriene sliter deg ut før det starter for alvor da! Men skjønner at det er kjedelig å gå sånn!
Jeg syns jeg har masse tegn! :b Jeg kjenner til de klassiske stikkende smertene i hufsa, kynnerne har den siste tida økt både i antall og intensitet, har tidvis et voldsomt nedpress.. Men sånn kan jeg nok gå lenge! Helst ikke over den 21., men helst til over neste helgTenk så fint om man hadde kunnet velge det selv!
Vil anta det! Jeg hadde jo ingen tegn til noe som helst sist gang, før vannet gikk. Riene kom noen timer senere, og i begynnelsen skjønte jeg nok ikke hva det var, for de var ikke så sterke - men det gikk jo opp for meg etterhvertMen når man har ingen modningstegn, bare merker man riene da? (At de plutselig bare oppstår)
Det hørtes ut som en helt fantastisk Søndag!Har vært litt sånn forum-lei idag jeg. Har prøvd å gjøre litt andre ting. Har blant annet ligget å sløvet i senga (sov til 11.30 og la meg igjen kl. 13) og så har jeg bakt rundstykker som jeg mistenker ble litt mislykka og så har vi vært hos svigers og spist boller. Lot mobilen bli hjemme![]()
Ja nå går det bare fintGår det bra med amminga?![]()