Stille her i dag!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Ligger alle å føder, eller er man bare så stappmett av fastelavnsboller at man knapt orker å taste på mobilen? ;)

Hihi! Jeg er hverken eller....skulle gjerne ha født da!

Begynner virkelig å bli klar selv nå! :)
Var ikke du på kontroll her om dagen forresten? Har jeg spurt om hvordan det gikk? Ammetåka har kommet allerede skjønner du...

Var på kontroll på fredagen jo... 1 cm åpning og legen tøyet så godt hun kunne. Massevis av maserier nå i helgen, men det tar seg ikke opp. Kjedelig og slitsomt! Gir seg akkurat når man får opp forhåpningene. Skal ringe jordmor i morgen og høre om hun vil ta en sjekk!

Ammetåke her også! Kom tidlig denne gangen :P

Kjenner du noe til noe modning du da?

Forsøker å komme meg etter en hastetur på føden i går. 1 cm åpning, men kan gå med det i ukesvis.. Å sjekke modning uten å være moden... Grøss og gru! Aldri igjen!! Har sovet i hele dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Massevis av maserier nå i helgen, men det tar seg ikke opp. Kjedelig og slitsomt! Gir seg akkurat når man får opp forhåpningene. Skal ringe jordmor i morgen og høre om hun vil ta en sjekk!

Kjenner du noe til noe modning du da?
Håper ikke maseriene sliter deg ut før det starter for alvor da! Men skjønner at det er kjedelig å gå sånn!
Jeg syns jeg har masse tegn! :b Jeg kjenner til de klassiske stikkende smertene i hufsa, kynnerne har den siste tida økt både i antall og intensitet, har tidvis et voldsomt nedpress.. Men sånn kan jeg nok gå lenge! Helst ikke over den 21., men helst til over neste helg ;) Tenk så fint om man hadde kunnet velge det selv!

Forsøker å komme meg etter en hastetur på føden i går. 1 cm åpning, men kan gå med det i ukesvis.. Å sjekke modning uten å være moden... Grøss og gru! Aldri igjen!! Har sovet i hele dag.
Oi, hadde det skjedd noe spesielt, ettersom det ble hastetur?

Fikk veldig kraftige kynnere og magesmerter, så de trodde fødselen var igang, men var ikke det, gitt;).

Nei, altså. Har ordna og fiksa litt i dag. Blir straks mer opptatt så fort mannen er hjemme :)
Skikkelig surt det er mandag i morgen, "du kan bare føde da, så blir jeg hjemme"..skulle gjerne ha født jeg!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg holder på å bli syk IGJEN. 40 uker gravid å syk for hundrende gang i 2014, såååå lei. Fått vasker rundt på rommet til storesøster i dag da. Vasket litt klær, ellers sløver en hel del på sofaen med hele familien.

Haha, nei det er jo ikke noe verre enn "å bare føde" liksom.. :b

God bedring Elektrikerfrue! Det suger å være syk når man er gravid :/

Håper ikke maseriene sliter deg ut før det starter for alvor da! Men skjønner at det er kjedelig å gå sånn!
Jeg syns jeg har masse tegn! :b Jeg kjenner til de klassiske stikkende smertene i hufsa, kynnerne har den siste tida økt både i antall og intensitet, har tidvis et voldsomt nedpress.. Men sånn kan jeg nok gå lenge! Helst ikke over den 21., men helst til over neste helg ;) Tenk så fint om man hadde kunnet velge det selv!

Med de to andre har jeg ikke hatt et eneste modningstegn jeg, så dette er skikkelig fremmed for meg. Men det sies jo at nummer tre er en luring :)

Hadde vært flott om man fikk velge datoen selv ja :) :) :) håper du får det som du vil da!

Tror det er fødehelg! Kjenner ei som fødte på fredag og to som har født i dag. Venter noen uker til jeg ;-)

Men når man har ingen modningstegn, bare merker man riene da? (At de plutselig bare oppstår)

Har vært litt sånn forum-lei idag jeg. Har prøvd å gjøre litt andre ting. Har blant annet ligget å sløvet i senga (sov til 11.30 og la meg igjen kl. 13) og så har jeg bakt rundstykker som jeg mistenker ble litt mislykka og så har vi vært hos svigers og spist boller. Lot mobilen bli hjemme;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men når man har ingen modningstegn, bare merker man riene da? (At de plutselig bare oppstår)
Vil anta det! Jeg hadde jo ingen tegn til noe som helst sist gang, før vannet gikk. Riene kom noen timer senere, og i begynnelsen skjønte jeg nok ikke hva det var, for de var ikke så sterke - men det gikk jo opp for meg etterhvert ;)

Har vært litt sånn forum-lei idag jeg. Har prøvd å gjøre litt andre ting. Har blant annet ligget å sløvet i senga (sov til 11.30 og la meg igjen kl. 13) og så har jeg bakt rundstykker som jeg mistenker ble litt mislykka og så har vi vært hos svigers og spist boller. Lot mobilen bli hjemme;)
Det hørtes ut som en helt fantastisk Søndag! :) Det er sånne dager man savner etter å ha fått barn..! Jeg fikk riktignok lurt toåringen til å sitte stille i senga vår i en halvtime å se barnetv midt på dagen, mens jeg lå ved siden av og lukka øya, men det blir liksom ikke det samme..

Skulle ønske jeg klarte å dra fra mobilen en gang i blandt også..!

Back
Topp